GTA IV
GTA IV
Hej iemand van jullie pimpers ide gta 4 al heeft ik gisteren alle winkels aggezocht tegen de middag waren ze overal al uitverkocht :S ^^
Hopelijk hebben er onder jullie meer geluk.
(Op PS3 wel op xbox ligt hij nog overal)
Hopelijk hebben er onder jullie meer geluk.
(Op PS3 wel op xbox ligt hij nog overal)
-
- Quadracer
is het de moeite want ik weet er eigelijk nog helemaal niks over
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Velen kopen een ps3 xbox alleen voor dit spel dus idd is de moeite waard.Blaster-boy schreef:is het de moeite want ik weet er eigelijk nog helemaal niks over
Heb het al bij een vriend gespeeld echt vet, besturing enzo super.
Is ook veel realistischer, er zijn vb borduren, als je daar schuin tegen rijdt , gaat je wagen op zen 2 zijwielen enz...
-
- Quadrunner
had hem 3maand geleden reeds besteld voor ps3 al paar uur op geknald en kan zeggen vette vette VETTE topgame !
leg al die comments qua grafhics maar opzij , de grafhics zijn top , special efects adembenemend en gameplay hella verslavend
de AI van de cops en dergelijke is super , geen domme dolls meer die tegen wagens oplopen of dergelijke maar rete vette actie
ook de omstaanders en dergelijke zijn super , zo kan je bv een oud vrouwtje haar wagen stelen , haakt ze haar wandelstok aan je wagen en paar straten verder lost ze pas ook heb je hamburgerkraampjes en dergelijk waar je eens kan passeren of activiteiten zoals bowling of striptenten
als je wat spaarcenten hebt opzijgelegd zou ik persoonlijk niet twijfelen kopen die handel
leg al die comments qua grafhics maar opzij , de grafhics zijn top , special efects adembenemend en gameplay hella verslavend
de AI van de cops en dergelijke is super , geen domme dolls meer die tegen wagens oplopen of dergelijke maar rete vette actie
ook de omstaanders en dergelijke zijn super , zo kan je bv een oud vrouwtje haar wagen stelen , haakt ze haar wandelstok aan je wagen en paar straten verder lost ze pas ook heb je hamburgerkraampjes en dergelijk waar je eens kan passeren of activiteiten zoals bowling of striptenten
als je wat spaarcenten hebt opzijgelegd zou ik persoonlijk niet twijfelen kopen die handel
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
De graphics vallen mij toch wel tegen hoor...ook al maakt de gameplay alles goed.
De pixels zijn af en toe zo groot, vind ik geen PS3 niveau.
Op de PC zag San Andreas er echt wel strakker uit...
Maar buiten dat, het is echt een topspel dat iedereen gewoon gespeeld moet hebben!
De pixels zijn af en toe zo groot, vind ik geen PS3 niveau.
Op de PC zag San Andreas er echt wel strakker uit...
Maar buiten dat, het is echt een topspel dat iedereen gewoon gespeeld moet hebben!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"