Bwa, waarschijnlijk niet hé, de foto is toch veel te klein~JoAcHiM~ schreef:héhé,
k'hoop dat hellracer nu niet boos wordt
MOVIE : HONDAPARK 12 April eindelijk gemonteerd !!!!
-
- Quadrider
- Contacteer:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Easy Quadrider
Vind je het zo fijn dat ik daar ga rijden dan? Maar ik voel me verreerd nu!El Timbo schreef:YES, missie volbrachtMika schreef:Heb er nu pas naar gekeken maar ik vind het zeer speciaal met al die effecten, ook de keuze van de muziek begint er al op te trekken!
Krijg ook zin om naar Hondapark te gaan
Wanneer ga je, we komen wel filmen
Misschien deze zaterdag al...
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Quads zien rijden is altijd fijn.
Ik wil die honda van je eens zien vlammen..... En als het op een zondag is, dan kunnen we meestal komen filmen..... Dat is voor jouw ook leuk denk ik. Om je achteraf eens in volle actie te zien.
Ikzelf verschoot van het filmpje toen ik het zag. Je beseft zelf niet hoe diep je veertjes gaan....
Ik wil die honda van je eens zien vlammen..... En als het op een zondag is, dan kunnen we meestal komen filmen..... Dat is voor jouw ook leuk denk ik. Om je achteraf eens in volle actie te zien.
Ikzelf verschoot van het filmpje toen ik het zag. Je beseft zelf niet hoe diep je veertjes gaan....
BMW K1200Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr