Zijn er quad rijders die wonen rond tielt-winge (VlaamsBrabant)
-
kristofvhm97
- Toeschouwer

Zijn er quad rijders die wonen rond tielt-winge (VlaamsBrabant)
Ik ben zelf van Meensel-Kiezegem (deelgemeente Tielt-Winge VlaamsBrabant) rij met een raptor 660 die ik een jaar geleden gekocht heb .Ik toer nu regelmatig rond maar zou liever in kleine groepjes wille rijden (Voor de fun). Ik zelf rij graag off-road maar op de baan is voor mij geen enkel probleem . Wat me nu wel hard is op gevallen dat er meer en meer quads beginnen rond te rijden in mijn regio maar ik ken deze personen niet ! Daarom dit onderwerp . Mensen die graag in het weekend is een toertje rijden laat me iets weten 
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
zilladude
- Pro Quadrider

ik ben van tienen , is ook niet zo ver
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kristofvhm97
- Toeschouwer

-
kristofvhm97
- Toeschouwer

die heb ik ook al eens gezien ma weet ni van waar of wie ze is alsk ze nog is zie ga ik er is achter want hier in meensel rijden veel quad's rond waarvan ik ni wie het is dus zalk is moeten onderozekenFranky schreef:kristof ik heb een tijdje geleden een meisje zien rijden in rillaar met ne zwarte 660
en ben haar gevolgt tot in meensel-kiezegem.. ken jij haar mischien?
-
Julle
- Quadfanaat

- Contacteer:
Die gele LTZ 400 die recht tegenover u regelmatig de straat in rijd gade moeten kennen, dat ben ikkristofvhm97 schreef: die heb ik ook al eens gezien ma weet ni van waar of wie ze is alsk ze nog is zie ga ik er is achter want hier in meensel rijden veel quad's rond waarvan ik ni wie het is dus zalk is moeten onderozeken![]()
In Hasselt op de motorbeurs hebben we nog bij elkaar gestaan
Suzuki Z400 geel
-
kristofvhm97
- Toeschouwer

ja das just waar ge gisteren ook ni op da van de fintro hier in meensel ?Julle schreef:Die gele LTZ 400 die recht tegenover u regelmatig de straat in rijd gade moeten kennen, dat ben ikkristofvhm97 schreef: die heb ik ook al eens gezien ma weet ni van waar of wie ze is alsk ze nog is zie ga ik er is achter want hier in meensel rijden veel quad's rond waarvan ik ni wie het is dus zalk is moeten onderozeken![]()
![]()
![]()
In Hasselt op de motorbeurs hebben we nog bij elkaar gestaan
-
kristofvhm97
- Toeschouwer