Honda trx250r TE KOOP
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
hebt gij een blauwe ketting erop liggen?
what the fuck? hennig vet,
waar kan ik zoiets vinden?
ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven!
what the fuck? hennig vet,
waar kan ik zoiets vinden?
ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven!
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
-
- Easy Quadrider
http://www.youtube.com/watch?v=vzjoirYUDY4
klein filmke gemaakt door mijn broer toen ik terug ree naar men oma
klein filmke gemaakt door mijn broer toen ik terug ree naar men oma
hmm, ja, kickstart is idd wel wat wennen hoor.
Probeer eens als hij koud is:
- Contact AF zetten (of killswitch ff uittrekken)
- Choke opzetten
- een keer of 3 à 4 keer rustig kicken
- De kickstarter heel rustig duwen tot je piston op z'n dood punt (bovenaan) is, dat voel je wel wanneer hij weerstand geeft
- Contact OP zetten
- Ne keer serieus doorstampen
Dan zou hij normaal moeten starten. Als hij niet start, gewoon ff terug de piston tot z'n dood punt duwen en dan opnieuw doorkicken.
Ik zeg het... Ik heb hier vanalles staan, en heb soms zelf nog moeite met sommige om ze in gang te krijgen, allemaal hebben ze wel hun manier om te starten.
Probeer eens als hij koud is:
- Contact AF zetten (of killswitch ff uittrekken)
- Choke opzetten
- een keer of 3 à 4 keer rustig kicken
- De kickstarter heel rustig duwen tot je piston op z'n dood punt (bovenaan) is, dat voel je wel wanneer hij weerstand geeft
- Contact OP zetten
- Ne keer serieus doorstampen
Dan zou hij normaal moeten starten. Als hij niet start, gewoon ff terug de piston tot z'n dood punt duwen en dan opnieuw doorkicken.
Ik zeg het... Ik heb hier vanalles staan, en heb soms zelf nog moeite met sommige om ze in gang te krijgen, allemaal hebben ze wel hun manier om te starten.
-
- Quad Expert
kickstarter duwen tot hij tegen de compressie aan staat.
dan zachtjes er doorheen duwen.
kickstarter naar boven halen en in een keer doorstampen naar beneden met een heeeeeel klein beetje gas.
werkt over het algemeen altijd bij 250r deze manier gebruik ik ook voor machines met grotere cilinder inhoud en hogere compressie
dan zachtjes er doorheen duwen.
kickstarter naar boven halen en in een keer doorstampen naar beneden met een heeeeeel klein beetje gas.
werkt over het algemeen altijd bij 250r deze manier gebruik ik ook voor machines met grotere cilinder inhoud en hogere compressie
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
trx kwaal... is een zwakke vonk, ik zou er een andere ontsteking op zetten.
Die trx heb ik vanaf 0 opgebouwd en hij heeft vanaf het begin aldoor een zwakke vonk gehad. Je ziet in amerika haast geen originele onsteking meer op een trx staan, ze zijn allemaal vervangen door of aftermarket exemplaren of door die van een solo cr 250.
Die trx heb ik vanaf 0 opgebouwd en hij heeft vanaf het begin aldoor een zwakke vonk gehad. Je ziet in amerika haast geen originele onsteking meer op een trx staan, ze zijn allemaal vervangen door of aftermarket exemplaren of door die van een solo cr 250.
-
- Quadrunner
Een trx moet 800toeren hebben voor hij vonkt. Dus moet je hard stampen. Die van mij met de originele ontsteking stampte dan nog eens geweldig terug. De beste aftermarket onsteking is die van een cr250 van 2001 met adapterplaat van esr of ct. Die van mij gaat nu vanzelf in gang en is ook heviger. Het nadeel is weer dat je vermogen onderin weg is maar dat kan je dan weer verhelpen daar een extra vliegwiel gewicht
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax