Haagje's quads
heb er zelf geen last van, de foto's laden niet traag maar uw internet zal dan wel niet zo snel zijn.
ik vind het groter gewoon beter uit zien inplaats van de kleine plaatjes waar jeje rot op zit te kijken of waar je steeds op moet klikken om te vergroten. ( mijn mening)
ze worden door qfb zelf aangepast ( wanneer de foto te groot is ) tot een bepaalde grote wat hun egt de max vinden.
ik vind het groter gewoon beter uit zien inplaats van de kleine plaatjes waar jeje rot op zit te kijken of waar je steeds op moet klikken om te vergroten. ( mijn mening)
ze worden door qfb zelf aangepast ( wanneer de foto te groot is ) tot een bepaalde grote wat hun egt de max vinden.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Tis dat, ze laden zo traag omdat je ze in een (te) groot formaat upload.
Ik ben akkoord dat je beter High Quality pics upload, ik vind dat ook veel beter dan zo een saai klein prentje waar je niet alles goed op ziet,
maar ik heb TurboNet van telenet, snelste internet dat je kan krijgen momenteel in België en ik zit al verschillende minuten te wachten voor het laden van de fotos, zwijg stil van de laadtijden van iemand die inbelt op een gewone telefoonlijn!
Maargoed, je kan ze misschien eventueel verkleinen met photoshop of de optie van imageshack voor verkleinen gebruiken en is al meteen een stuk handiger voor de meeste! Meestal is 1024x768 al een foto met veel details!
In ieder geval de moeite van het laden waard,
vind het mooi werk doe zo voort!
Ik ben akkoord dat je beter High Quality pics upload, ik vind dat ook veel beter dan zo een saai klein prentje waar je niet alles goed op ziet,
maar ik heb TurboNet van telenet, snelste internet dat je kan krijgen momenteel in België en ik zit al verschillende minuten te wachten voor het laden van de fotos, zwijg stil van de laadtijden van iemand die inbelt op een gewone telefoonlijn!
Maargoed, je kan ze misschien eventueel verkleinen met photoshop of de optie van imageshack voor verkleinen gebruiken en is al meteen een stuk handiger voor de meeste! Meestal is 1024x768 al een foto met veel details!
In ieder geval de moeite van het laden waard,
vind het mooi werk doe zo voort!
vandaag pakje binnen gekomen
men vriendin heeft hem betaald omdat ik @ moment nog op stage zit.
waarschijnlijk vanaaf wat foto's ervan
zoals beloofd de foto's
men vriendin heeft hem betaald omdat ik @ moment nog op stage zit.
waarschijnlijk vanaaf wat foto's ervan
zoals beloofd de foto's
Laatst gewijzigd door Haagje op di 06 mei, 2008 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Master
- Contacteer:
mooi spul
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
hmmm weinig reactie na de ledlichten...
mja...
maar heb nog yhuis 2 spuitbussen gevonden met Zilver Metallic LAK spuitbussen, kunnen deze ook gewoon gebruikt worden? staak verders niets op. en een lak laag ernaa aanbrengen moet dat?
het spul zelf zegt me niks ( paps is ook niet thuis dus kan hem niet vragen )
mja...
maar heb nog yhuis 2 spuitbussen gevonden met Zilver Metallic LAK spuitbussen, kunnen deze ook gewoon gebruikt worden? staak verders niets op. en een lak laag ernaa aanbrengen moet dat?
het spul zelf zegt me niks ( paps is ook niet thuis dus kan hem niet vragen )
jaja met je eens ben aan het zoeken voor een mooi led licht in het midden wanneer iemand iets mooi ziets ( mag ook een platte zijn liefst ) beetje vorm mag eraan zitten.Mika schreef:Ik zou persoonlijk het originele licht in het midden weg laten Michiel, ziet er heel strak uit met die led-strookjes!
post het dan maar hier met bedrag
danke
de verlagings blokjes staan weer in de verf. vanaf gister middag, moet bij 1tje nog de onderkant doen en dan morgen vernis erover heen hopen dat alles mooi blijft
en anders pech... begin niet weer opnieuw nu
zal strax foto's maken en posten.
hier een foto van blokje.
deze moest ik nog spuiten aan de onderkant.
de andere staat al in de lak
de verlagings blokjes staan weer in de verf. vanaf gister middag, moet bij 1tje nog de onderkant doen en dan morgen vernis erover heen hopen dat alles mooi blijft
en anders pech... begin niet weer opnieuw nu
zal strax foto's maken en posten.
hier een foto van blokje.
deze moest ik nog spuiten aan de onderkant.
de andere staat al in de lak
zo vandaag al 1 blokje geplaatst. en de andere staat nu in de vernis.
tevens heb ik de accu op een bepaalde manier gemaakt (hoop ik) maar hij start nog niet ( ratelend geluid, hij hangt nu aan de accu lader want hij was helemaal plat.)
dus ik hoop dat wanneer hij vol is hij het gewoon doet.
ik heb een ijzer plaatje op de aansluiting van de accu gedaan en aan 1 kant vast gemaakt met een schroef en de draad eraan.
zal morgen foto's posten en dan zal de quad weer rijdtbaar zijn.
tevens heb ik vandaag mijn laatste rijles gehad. dus hoop dat ik ga slagen
tevens heb ik de accu op een bepaalde manier gemaakt (hoop ik) maar hij start nog niet ( ratelend geluid, hij hangt nu aan de accu lader want hij was helemaal plat.)
dus ik hoop dat wanneer hij vol is hij het gewoon doet.
ik heb een ijzer plaatje op de aansluiting van de accu gedaan en aan 1 kant vast gemaakt met een schroef en de draad eraan.
zal morgen foto's posten en dan zal de quad weer rijdtbaar zijn.
tevens heb ik vandaag mijn laatste rijles gehad. dus hoop dat ik ga slagen
weer even wat kleine dingentjes.
heb gister een nieuwe accu gehaald en de quad start weer super
tevens heb ik een probleem met mijn achterlicht.
wanneer ik de remlicht + achterlicht aansluit doen ze het alle 2 niet meer.
sluit ik alleen het achterlicht aan doet hij het
en remlicht het zelfde.
maar samen... nee
iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
heb gister een nieuwe accu gehaald en de quad start weer super
tevens heb ik een probleem met mijn achterlicht.
wanneer ik de remlicht + achterlicht aansluit doen ze het alle 2 niet meer.
sluit ik alleen het achterlicht aan doet hij het
en remlicht het zelfde.
maar samen... nee
iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?