ja tijdens het rijden ineens doorgebroken , kwas gewoon op straat aant rijden , maar het was wel al geplooid van toen ik overkop gegaan ben , dus daarmee wss ... was wel scary , zo tegen 110 km ineens niet meer kunnen draaien ! beetje in de gracht beland maar er is gelukkig voor de rest geen verdere schade
wij hebben GVSW zijn warrior gemaakt met een occasie voor 25€, voor een nieuwe balljoint is dat 50€, gekocht bij jumping jet. daar zou ik mijn quad en mijn leven zeker niet in gevaar voor brengen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Levens gevaarlijk zilladude beter een nieuwe halen of goed lassen
Beide breekpunten schuine zijde aanslijpen en dan goed doorlassen
Als ik het zo zie hoe die nu gelast is legt de las er op en breekt zo weer
Geen risico nemen anders sta je eerdaags in de krant als je begrijp wat ik bedoel
Een vriend van me had een kromme, die heeft ie recht gebogen. Hij is naderhand op de crossbaan tegen de zeikant van een motorspoor aan geklapt en toen kwam ging hij ook krom.. Hij is er toen af gegaan en heeft geluk gehad, maar voor hetzelfde geld heb je geen geluk en breek je nog iets!
Vervangen dus zou ik doen..
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
kheb net wat zitten rondrijden en testten en heb tot nu toe nog geen scheurtje ofzo gezien...
kga me natuurlijk zeker een nieuw halen ! , maar dit is maar een tijdelijke oplossing !
Tom#11 schreef:Een vriend van me had een kromme, die heeft ie recht gebogen.
ocharme die vriend grapje kon het niet laten
neen echt vervangen
die ball-joint he
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !