Wij hebben hem gewoon standaard gekocht zonder niks erop of eraan:)
Het is een suzuki z400 modeljaar 2004.
Dus we hadden hem helemaal uit elkaar gehaald en alles wat vervangen moest worden vervangen en gespoten wat gespoten moest worden.
Inmiddels hebben we er al wat mods op gedaan, ik vindt het wel een geslaagde machine geworden.
Hier de mods.
Rijwielgedeelte:
Voor verlaagt door middel van verlagingsblokken. Achter niet dit omdat de vering nu erg zacht staan en wanneer je erop zit hij mooi vlak staat.
Platte wegbanden.
Sterke siervelgen.
Aandrijving:
Nieuwe tandwielen voor en achter.
Nieuwe D.I.D ketting.
Nieuwe kettingrol.
Stuurgedeelte.
Titaniumkleur stuur. Zelfde kleur als frame.
Trailtech alu dashboard
Trailtech Vapor km teller. Met oa watertemp meter, rpm teller en nog veel meer.
Powermadd handkappen.
Powermadd spiegels.
Bijpassende gele handvatten. Medium compound.
Performance.
Twin air prestatie luchtfilter.
Luchtfilter begrenzing eruit voor meer lucht.
Volledig krieger uitlaat systeem Met goedkeuring voor de weg
Carburateur natuurlijk aangepast voor de nieuwe uitlaat.
Uiterlijk.
Maier volledige nieuwe kappen set. (zonder warninglabels) Speciale XC uitvoering.
Alu tankdop.
Nieuwe stickerset.
Veiligheid.
Nerbars met heelguards.
Motor skidplate 4mm.
A-Arm skidplate.
Swingarm skidplate.
Frame guards.
Bumper
Voorbeschermplaat (achter de bumper)
Nieuwe dubbele koplampen epsiloid type (met lenzen)
Grabbar met tasje.
Overige
Parkeerrem blokoff plaatje.
Nieuwe remblokken rondom.
Nieuwe dot 5.1 remolie rondom.
Nieuwe koelvloeistof.
Nieuwe motorolie.
Nieuwe remhendel.
Nieuwe koppelingshendel
Laat maar wat horen











