Mijn Husqvarna smR 510
Vandaag was mijne achterband geleverd (Goldspeed Maxxis pre cut). Derop gelegd en al dadelijk eens uitgeprobeerd. De band is stukken beter dan mijne vorige Dunlop. Juist mijne moto weer goed gewassen en een paar foto's gemaakt.
De foto's van mijne nieuwe band en klein beetje sfeer foto's
[/
[/
[/
[/
De foto's van mijne nieuwe band en klein beetje sfeer foto's
[/
[/
[/
[/
Alfredo schreef:Die originele band heeft het blijkbaar niet lang overleefd...
Mooi ding, ik zie ze graag rijden (maar niet met een open uitlaat).
Awwel daar zou ge u nog van verschieten van mijn "geluid". Toen ik met mijne raptor 350 reed met een Ep keken de mensen rapper op. Het geluid valt goed mee van mijne moto. Nu ja als ge ineens het kot open smijt dan hebt ge natuurlijk een fel lawaai.
Ook ineens nog een paar nieuwe foto's gemaakt van mijne moto.
Volgende keer ga ik eens iemand meenemen die fatsoenlijke actie foto's kan maken.
[/
[/
[/
[/
[/
[/URL]
[/URL]
-
- Pro Quadrider
ferm !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
schoon machien volledig wit staat hem beter
dat rood was een stikker? of heb je kap moeten spuiten
dat rood was een stikker? of heb je kap moeten spuiten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Yoow, Merci voor de reactie's.
Ik heb de voorste kappen apart gekocht. En ik had een 2e set achterkappen nog bij de moto gekregen. Daar had ik nu de rode stickers vanaf gedaan.
Iedereen rijdt met de rode moto rond en soms hoor ik zo van,
"aahja Tom ge moet niks meer zeggen" of ik heb u gezien, maar ge zei niks. Omdat er sommige nog zijn met de rode moto. Daarom heb ik hem nu volledig in het wit gezet.
Groeten Tom
Actie foto's zijn foto's van een wheelie ofzo
Ik heb de voorste kappen apart gekocht. En ik had een 2e set achterkappen nog bij de moto gekregen. Daar had ik nu de rode stickers vanaf gedaan.
Iedereen rijdt met de rode moto rond en soms hoor ik zo van,
"aahja Tom ge moet niks meer zeggen" of ik heb u gezien, maar ge zei niks. Omdat er sommige nog zijn met de rode moto. Daarom heb ik hem nu volledig in het wit gezet.
Groeten Tom
Actie foto's zijn foto's van een wheelie ofzo