Sotte's Raptor 700(verkocht)
-
- Quadverslaafde
- yamahakoppel
- Quad GOD
- yamahakoppel
- Quad GOD
mooi die spiraal is dat de kw spiraal of de originele van die veer
ligt wel laag en zelfs zonder de verlagings blokjes
ligt wel laag en zelfs zonder de verlagings blokjes
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Tja, het werd tijd da ze af zijn geraakt, na 3 maanden wachten
Heb ze wel nog nie echt kunnen testen. Maar zoals Delriva al zei, moeten we nog eens de Ardennen in schieten.
Heb vandaag ook nog nieuwe remblokken voor en achter geplaatst en nieuwe tandwielen (16/36 i.p.v. 15/36) + ketting. Dus hij is klaar om nog eens goed te knallen
@yamahakoppel: dat zijn mijn KW's nog altijd. De schokdempers zijn hierop gemaakt, ze zijn +-2cm lager als de orginele, maar de lengte van de veerweg is hetzelfde. Dus kan in principe de orginele veren er ook op zetten.
Greetz
Heb ze wel nog nie echt kunnen testen. Maar zoals Delriva al zei, moeten we nog eens de Ardennen in schieten.
Heb vandaag ook nog nieuwe remblokken voor en achter geplaatst en nieuwe tandwielen (16/36 i.p.v. 15/36) + ketting. Dus hij is klaar om nog eens goed te knallen
@yamahakoppel: dat zijn mijn KW's nog altijd. De schokdempers zijn hierop gemaakt, ze zijn +-2cm lager als de orginele, maar de lengte van de veerweg is hetzelfde. Dus kan in principe de orginele veren er ook op zetten.
Greetz
Life is short, ride hard.