controleer altijd alles goed als je wat bij vd ham komt je weet maar nooitNillesGilles schreef:Ik heb vandaag n warrior aangekocht bij Quadcentre van der Ham, een mooie blauwe met nerfbarset.
Hij is van 2002 en ziet er netjes uit.
Dus binnekort kunnen we lekker![]()
.
Ik heb geen foto s gemaakt dus kan hem nog niet laten zien helaas, maar dat komt vanzelf.
Greetz!
Niels
ff voorstellen en vraagje
-
Randy Yamaha
- Quadrunner

Re: UPDATE
-
NillesGilles
- Quadrider

-
Randy Yamaha
- Quadrunner

Niet egt slechte ervaring maar ik weet wel uit me ervaring als je een quad inruilt contoroleert hij niet of er iets stuk is of niet
of alles nog werkt of niet.
En zo verkoopt hij hem ook weer dus altijd effe controllere of er geen speeling op je achteras zit enzo of als er andere mankemente aan zijn
Toegevoegd na 1 minuten:
Oja en heb je foto,s ervan? Wil het dingetje graag zien
En zo verkoopt hij hem ook weer dus altijd effe controllere of er geen speeling op je achteras zit enzo of als er andere mankemente aan zijn
Toegevoegd na 1 minuten:
Oja en heb je foto,s ervan? Wil het dingetje graag zien
-
NillesGilles
- Quadrider

Ok op die manier, hij zou hem technisch nalopen en olie en filter vernieuwen.
Hij zei nl. dat hij quads ook verkoopt zonder afleveringsbeurt voor een meeneemprijs, maar dat is bij mij dus niet het geval.
Voor zover ik kon zien zag hij er iig netjes uit voor een machine van 2002, ook de ketting en tandwielen zagen er goed uit. Nog genoeg profiel op de bandjes, geen wegbandjes helaas maargoed dat komt wel.
en heeft zo'n 3600 km op de teller
Zoals ik al schreef heb ik geen foto's gemaakt helaas.
Zodra ik hem heb kan ik binnen korte tijd al wel wat mods. uitvoeren, zoals een origineel achterlicht en knipperlichten monteren en die "fietsdrager" lichtbalk eraf gooien. En zorgen dat ik een kleine kentekenplaat erop krijg, zitten nu 2 platen bij, voorste was eraf maar achter heeft ie zo'n grote vierkante, echt geen potje.
maar goed, nog ff op het vakantiegeld wachten en zodra ik hem heb komen er gelijk een paar foto's!
greetz
Niels
Hij zei nl. dat hij quads ook verkoopt zonder afleveringsbeurt voor een meeneemprijs, maar dat is bij mij dus niet het geval.
Voor zover ik kon zien zag hij er iig netjes uit voor een machine van 2002, ook de ketting en tandwielen zagen er goed uit. Nog genoeg profiel op de bandjes, geen wegbandjes helaas maargoed dat komt wel.
en heeft zo'n 3600 km op de teller
Zoals ik al schreef heb ik geen foto's gemaakt helaas.
Zodra ik hem heb kan ik binnen korte tijd al wel wat mods. uitvoeren, zoals een origineel achterlicht en knipperlichten monteren en die "fietsdrager" lichtbalk eraf gooien. En zorgen dat ik een kleine kentekenplaat erop krijg, zitten nu 2 platen bij, voorste was eraf maar achter heeft ie zo'n grote vierkante, echt geen potje.
maar goed, nog ff op het vakantiegeld wachten en zodra ik hem heb komen er gelijk een paar foto's!
greetz
Niels
-
Randy Yamaha
- Quadrunner