BLASTER vs WARRIOR
BLASTER vs WARRIOR
ik zou graag een quad kopen maar twijfel tussen een Blaster en een Warrior...
Wat zouden jullie mij aanraden en waarom ?
grzz
Alexander
Wat zouden jullie mij aanraden en waarom ?
grzz
Alexander
- blaster_Horst
- Easy Quadrider
- yamahakoppel
- Quad GOD
dan zou ik voor de warrior gaan dit omdat de warrior
- 4 takt is
- hogere top snelheid heeft
- ...
en als uw budget het toe laat zou ik zelfs voor meer cc gaan omdat een 350 naar mijn mening te licht is voor op de baan voor vlot met het verkeer mee te gaan
- 4 takt is
- hogere top snelheid heeft
- ...
en als uw budget het toe laat zou ik zelfs voor meer cc gaan omdat een 350 naar mijn mening te licht is voor op de baan voor vlot met het verkeer mee te gaan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Ik zou de blaster niet direct afbreken tov de warrior, ik heb met beiden gereden.
Mijn 1ste quad was een warrior met hogedruk piston, bst40 carburator en volledige FP lijn en ik vind dat mijn broer z'n blaster, die volledig origineel is op een rino demper na, meer power heeft qua optrekken en iets agressiever rijd.
De warrior had wel een hogere topsnelheid en is iets groter en breder wat voordeliger is op de baan.
Dat de blaster kleiner is, is een feit, maar ik ben zelf 1.8m en had daar eigenlijk niet direct last van.
Mijn 1ste quad was een warrior met hogedruk piston, bst40 carburator en volledige FP lijn en ik vind dat mijn broer z'n blaster, die volledig origineel is op een rino demper na, meer power heeft qua optrekken en iets agressiever rijd.
De warrior had wel een hogere topsnelheid en is iets groter en breder wat voordeliger is op de baan.
Dat de blaster kleiner is, is een feit, maar ik ben zelf 1.8m en had daar eigenlijk niet direct last van.