SCRAMBLER 500 4x4 VS YAMAHA WOLVERINE 450
SCRAMBLER 500 4x4 VS YAMAHA WOLVERINE 450
Heren,
men volgende quad zit er aan te komen !
ik vind de kruising tussen utility en cross een geweldige uitvinding..
naar verluidt zijn dit DE 2 modellen die daar voorin aanmerking komen...
WAT DENKEN JULLIE ?
ik ben benieuwd.
grz...
WAT DENKEN JULLIE ?
ik ben benieuwd.
grz...
Re: SCRAMBLER 500 4x4 VS YAMAHA WOLVERINE 450
Hallo Lucky.
Ik heb zelf een zelf een polaris scrambler een zeer goede machine alleen altijd problemen met
onderdelen.
Doet het overal goed in het terrein en op de weg.
Groeten Dinand.
Ik heb zelf een zelf een polaris scrambler een zeer goede machine alleen altijd problemen met
onderdelen.
Doet het overal goed in het terrein en op de weg.
Groeten Dinand.
Lucky 20 schreef:Heren,
WAT DENKEN JULLIE ?
ik ben benieuwd.
grz...
Een super tevreden suzuki rijder .
-
- Quad GOD
- Contacteer:
De Scrambler is meer sporty dan de Yamaha. De huidige yamaha Wolverine is in feite een 4x4 met sport looks die gebaseerd is op Grizzly (Kodiak) 450. Het vorige model Wolverine was gebaseerd op de Warrior en was wel sportiever, maar nooit officieel ingevoerd geweest in België. Als je er al één vindt is die heel zeldzaam.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
je bedoelt dat je lang moet wachten?No Limit W-tec schreef:De Scrambler is meer sporty dan de Yamaha. De huidige yamaha Wolverine is in feite een 4x4 met sport looks die gebaseerd is op Grizzly (Kodiak) 450. Het vorige model Wolverine was gebaseerd op de Warrior en was wel sportiever, maar nooit officieel ingevoerd geweest in België. Als je er al één vindt is die heel zeldzaam.
of zijn ze niet te betalen?
Ik vermoed dat een polaris dealer , toch redelijk soepel aan de stukken komt hé ni?
Lucky 20 schreef:je bedoelt dat je lang moet wachten?No Limit W-tec schreef:De Scrambler is meer sporty dan de Yamaha. De huidige yamaha Wolverine is in feite een 4x4 met sport looks die gebaseerd is op Grizzly (Kodiak) 450. Het vorige model Wolverine was gebaseerd op de Warrior en was wel sportiever, maar nooit officieel ingevoerd geweest in België. Als je er al één vindt is die heel zeldzaam.
Ik vermoed dat een polaris dealer , toch redelijk soepel aan de stukken komt hé ni?
Een dealer kan er nu makelijker aan komen als 2 jaar geleden toen ik hem kocht ze hebben nu
wel wat verbetert zeggen ze bij de inporteur maar ik hoop er geen las meer van te hebben
want ik ga waarschijnlijk over op suzuki.
Een super tevreden suzuki rijder .
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb het over oud model Wolverine hé. Was lichte quad, wendbaar en met 4x4. Jammer dat ze op de ingeslagen weg niet verder hebben gedaan en 4x4 versie van YFZ450 hebben gebouwd. Denk nochtans dat daar echt een markt voor is. De huidige sport 4x4's zijn allemaal te lomp en zwaar.Lucky 20 schreef:je bedoelt dat je lang moet wachten?No Limit W-tec schreef:De Scrambler is meer sporty dan de Yamaha. De huidige yamaha Wolverine is in feite een 4x4 met sport looks die gebaseerd is op Grizzly (Kodiak) 450. Het vorige model Wolverine was gebaseerd op de Warrior en was wel sportiever, maar nooit officieel ingevoerd geweest in België. Als je er al één vindt is die heel zeldzaam.
Hier paar foto's :
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be