Raptor 660 2004
Raptor 660 2004
Gisteren heb ik met behulp van RuffRyder (nogmaals dank u) m'n eerste quadje gekeurd en gekocht.
Deze stond hier al een tijdje te koop (via dave_vs) en uiteindelijk heb ik 'm dan voor 4500 euro meegenomen!
Het is een raptor 660 van eind 2004 in het rood/wit. Ook het kader is rood. Buiten wat onvermijdelijke krassen en kapotte stickers is hij in goede staat!
Echt tunen ga ik niet doen, maar aangezien ik voornamelijk op de weg ga rijden zal ik 'm wel verbreden en er baanbanden op steken (van zodra de huidige banden op zijn).
De eerste meters (had nooit eerder geschakeld of gereden) waren een verschrikking!
Maar na een uurtje in de namiddag ging het al vrij vlot.
Toch rustig aan doen tot ik het helemaal beheers, want...wat een machien!
Hier al wat foto's! Ik zal in het weekend (ben namelijk enkel in het weekend bij de quad ) eens proberen op een mooie locatie fatsoenlijke te nemen.
Deze stond hier al een tijdje te koop (via dave_vs) en uiteindelijk heb ik 'm dan voor 4500 euro meegenomen!
Het is een raptor 660 van eind 2004 in het rood/wit. Ook het kader is rood. Buiten wat onvermijdelijke krassen en kapotte stickers is hij in goede staat!
Echt tunen ga ik niet doen, maar aangezien ik voornamelijk op de weg ga rijden zal ik 'm wel verbreden en er baanbanden op steken (van zodra de huidige banden op zijn).
De eerste meters (had nooit eerder geschakeld of gereden) waren een verschrikking!
Maar na een uurtje in de namiddag ging het al vrij vlot.
Toch rustig aan doen tot ik het helemaal beheers, want...wat een machien!
Hier al wat foto's! Ik zal in het weekend (ben namelijk enkel in het weekend bij de quad ) eens proberen op een mooie locatie fatsoenlijke te nemen.
-
- Easy Quadrider
-
- Pro Quadrider
proficiat en succes ermee
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
whiiiiiiiiiii
hoho, wie we hier hebben!
proficiat met uw quadje he,
is echt n goei masjien,
goedgekeurd door mij!
da rijden viel nog mee he, je zuly zien, da komt nog wel los,
eens ge wa meer zelfvertrouwen hebt op uw quad gaan we eens n rustig ritje maken!
ale da t nu ma rap weekend is da ge kunt gaan oefenen he,
proficiat met uw quadje he,
is echt n goei masjien,
goedgekeurd door mij!
da rijden viel nog mee he, je zuly zien, da komt nog wel los,
eens ge wa meer zelfvertrouwen hebt op uw quad gaan we eens n rustig ritje maken!
ale da t nu ma rap weekend is da ge kunt gaan oefenen he,
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660