suzuki ltr 450 whte power:)
suzuki ltr 450 whte power:)
hoi hoi , zal me hier ook ns voorstellen met mn 1e quad:)
heb n suzuki ltr 450 gekocht, van 07/2006 en 2000km...
al enkele mods gedaan zoals stickerset afgedaan, nerfbars, verbreed,verlaagd, draaigas,uitlaat...
plannen zijn nog voor deze zomer :-baanvelgen en misschien nog verlagen voor op de baan..
en misschien nog een ander uitzicht vanvoor...
fotos :
heb n suzuki ltr 450 gekocht, van 07/2006 en 2000km...
al enkele mods gedaan zoals stickerset afgedaan, nerfbars, verbreed,verlaagd, draaigas,uitlaat...
plannen zijn nog voor deze zomer :-baanvelgen en misschien nog verlagen voor op de baan..
en misschien nog een ander uitzicht vanvoor...
fotos :
Laatst gewijzigd door sterx op di 15 jul, 2008 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
-
- Pro Quadrider
nice !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
da ander wit machine is al ne oldtimer ja
jetta I coupe van '80, met white walls idd en pirellivelgjes...
staat te koop op kapaza btw
weet iemand de steek van velgen voor voor en achter, want k weet dat t alle 2 verschillend is ma welke steek waar weet k ni meer
ben aant denken voor douglas of itp velgen... wil vanachter liefst 10 breed en vooraan 6 denk ik... of iemand mss fotos van mooi velgen ofzo en met de breedte erbij enz...?
thnx
jetta I coupe van '80, met white walls idd en pirellivelgjes...
staat te koop op kapaza btw
weet iemand de steek van velgen voor voor en achter, want k weet dat t alle 2 verschillend is ma welke steek waar weet k ni meer
ben aant denken voor douglas of itp velgen... wil vanachter liefst 10 breed en vooraan 6 denk ik... of iemand mss fotos van mooi velgen ofzo en met de breedte erbij enz...?
thnx
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
ken roel ja, ben zelf van hoeselt ma k woon nu in houthalen oost met mn madam omdat we daar n zaak hebben...
das dus n fotoke van menne oldtimer
vroeger reed k rond met ne zwarte golf 5 met air en mercedesvelgen..;of n nieuw model passat met us-grille en achterbumper op rs6 velgen... mss da ge me dn kent
-
- Quadrunner