Na het open maken kreeg ik hiervan bevestiging en had dus een ingevreten deksel.
Las hier dat sommige personen dit reeds (ook na 2,5j) gratis konden vervangen door een aluminium deksel bij hun dealer, wat mij logisch lijkt aangezien je zelf dit niet kon voorzien.
Vandaag bij mn dealer geweest waar ik hem nieuw kocht (spaar nog even zijn naam mr reeds veel ervaring en gespecialiseerd op gebied v quads) en zei dat dit was v koelvloeistof bij te vullen (ben er nog niet aan geweest voordien) dus
 en wist v het terugroepformulier (dat ik v hier afgedrukt had) niks af
 en wist v het terugroepformulier (dat ik v hier afgedrukt had) niks af   
 Zou ook mr 1persoon gekend hebben die dit eerder voor had (terwijl hij toen veel suzuki quads had staan)...
Prijs van het deksel zou 135€ zijn terwijl ik hier 114€ las? (Goochelen met prijzen is precies een sport geworden) en zou dit NIET gratis kunnen doen omdat de quad 2,5j is (had hij me niet eerder moeten verwittigen als vertrouwde dealer? hoe kon ik dit eerder voorzien, als het goed is blijf je er toch af)
Toen ik een juiste prijs vroeg voor dit alles met werkuren begon hij over het nazien v mijn kleppen...
Heb de quad dus nieuw v 10/2005 en rijd er ongeveer 12xper jaar eens mee op parcour (geen wedstrijd), de motor draait lekker en rijd goed, is het nodig toch de kleppen na te zien en hoe belangrijk om de distributieketting te controleren? Of over hoeveel tijd spreiden jullie deze handelingen ongeveer, neem aan dat jullie niet allemaal wachten tot er iets hoorbaars fout is?
Ben benieuwd naar jullie bevinding van dit alles...ik overweeg anders enkel het deksel aan te kopen en zelf te monteren.



