Toekomst enduro/quadrijden omgeving Merchtem-Asse
dus die info avond is 6 juni om 20h? ik ga eens kijken wat ik kan doen om ook daar aanwezig te zijn, volgens mij kan de gemeente zelf zo geen wetten opstellen als het vlaams gewest met een regeling bezig is, Vlaams gewest is nog steeds overkoepelend hé, zullen wel zien wat het geeft, heeft iemand contact persoon bij het vlaams gewest? zoja deze kerel of mevruw ook even op de hoogte stellen.
grtz Patrick
grtz Patrick
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- cyberdrone
- Quadracer
Misschien kunne we samen gaanICHE schreef:dus die info avond is 6 juni om 20h? ik ga eens kijken wat ik kan doen om ook daar aanwezig te zijn, volgens mij kan de gemeente zelf zo geen wetten opstellen als het vlaams gewest met een regeling bezig is, Vlaams gewest is nog steeds overkoepelend hé, zullen wel zien wat het geeft, heeft iemand contact persoon bij het vlaams gewest? zoja deze kerel of mevruw ook even op de hoogte stellen.
grtz Patrick
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
ik heb net verlof aanvraag ingediend op mijn werk, als ik verlof krijg zal ik aanwezig zijn, Cyberdrone, we kunnen dan zeker samen gaan.
grtz
grtz
Goed nieuws ik ga der bij zijn .
Om 20.00 U in merchtem centrum.
In de vroegere maalderij als ik me niet vergis .
Naast de standaard boekhandel.
Ik kom wel met de wagen.
Om 20.00 U in merchtem centrum.
In de vroegere maalderij als ik me niet vergis .
Naast de standaard boekhandel.
Ik kom wel met de wagen.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
ik zal er niet zijn, mijn collega heeft reeds verlof en ik moet tot 20h werken, als iemand kan zeggen hoelang het ongeveer duurt ?
-
- Toeschouwer
DE ENDURO/QUAD VERGADERING ZAL DOORGAAN OP HET GEMEENTEHUIS ZELF,IN DE RAADSZAAL.hET GEMMENTEHUIS IS RECHT TEGENOVER HET TJE TJE CAFE GELEGEN
Toegevoegd na 5 uur 59 minuten:
De infovergadering vrijdag a.s. gaat door in de RAADZAAL van het gemeentehuis ipv in de gemeentelijke fuifzaal!! Toegang langs de 'hoofdingang' van het gemeentehuis op het einde van de markt!
Ook de pers zal aanwezig zijn op deze info avond (Er verschijnt trouwens morgen reeds een artikel hierover)!
Graag jullie voltallige aanwezigheid om ons protest tegen de afschaffing van onze vrijetijdsbesteding kracht bij te zetten!
Programma start 20u00:
· Verwelkoming, inleiding en standpunten van de gemeente Merchtem : Burgemeester Eddie De Block
· Verdere toelichting door Commissaris Jan Fieremans
· Presentatie van de 10 geboden (charter) doorJan Mertens
· Presentatie aan de hand van een aantal foto’s: wat kan en niet kan! door Stefaan Van Ossel
Symbolische 1é ondertekening & steun van ons Charter door Joël Smets
· Afsluiting
o Ondertekening van de 10 geboden (voor diegenen die achter dit 'wederzijds respect' staan!)
o What’s next ? Welke stappen kunnen wij nog ondernemen en hoe ziet het enduro rijden eruit in de toekomst?
o Burgemeester en Commissars zijn beschikbaar voor vragen na de presentaties
Toegevoegd na 5 uur 59 minuten:
De infovergadering vrijdag a.s. gaat door in de RAADZAAL van het gemeentehuis ipv in de gemeentelijke fuifzaal!! Toegang langs de 'hoofdingang' van het gemeentehuis op het einde van de markt!
Ook de pers zal aanwezig zijn op deze info avond (Er verschijnt trouwens morgen reeds een artikel hierover)!
Graag jullie voltallige aanwezigheid om ons protest tegen de afschaffing van onze vrijetijdsbesteding kracht bij te zetten!
Programma start 20u00:
· Verwelkoming, inleiding en standpunten van de gemeente Merchtem : Burgemeester Eddie De Block
· Verdere toelichting door Commissaris Jan Fieremans
· Presentatie van de 10 geboden (charter) doorJan Mertens
· Presentatie aan de hand van een aantal foto’s: wat kan en niet kan! door Stefaan Van Ossel
Symbolische 1é ondertekening & steun van ons Charter door Joël Smets
· Afsluiting
o Ondertekening van de 10 geboden (voor diegenen die achter dit 'wederzijds respect' staan!)
o What’s next ? Welke stappen kunnen wij nog ondernemen en hoe ziet het enduro rijden eruit in de toekomst?
o Burgemeester en Commissars zijn beschikbaar voor vragen na de presentaties
Ik hoop dat er veel volk is.
Het moet duidelijk zijn dat het een ontspanning is van velen.
Ik ben der bij en hoop velen samen met mij
Het moet duidelijk zijn dat het een ontspanning is van velen.
Ik ben der bij en hoop velen samen met mij
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- cyberdrone
- Quadracer
Beste gasten,
ik moet vanavond helaas werken, dus kan er niet bij zijn, moesten jullie een copij van de petitie willen stuur me dan maar een mailke of een pm en ik zal ze jullie bezorgen.
S
ik moet vanavond helaas werken, dus kan er niet bij zijn, moesten jullie een copij van de petitie willen stuur me dan maar een mailke of een pm en ik zal ze jullie bezorgen.
S
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Toeschouwer