CDI?
Wie kan er meer informatie/richtprijzen geven over andere merken cdi's. Yoshimura, dyna (=waarschijnlijk duur)...
Zijn er nog andere merken? Ik zou een cdi willen met toerentalbegrenzer die 1500 rpm hoger ligt en die een goeie curve geeft.
ik heb de topics gelezen op z400central, maar de prijzen daar kan je niet vergelijken met deze hier, en er wordt meestal maar gesproken over die dure topmodellen (dyna en nog ergens eentje) met 4 of 10 instelbare curves.
(in die instelbare curves ben ik niet echt geïnteresseerd)
Zijn er nog andere merken? Ik zou een cdi willen met toerentalbegrenzer die 1500 rpm hoger ligt en die een goeie curve geeft.
ik heb de topics gelezen op z400central, maar de prijzen daar kan je niet vergelijken met deze hier, en er wordt meestal maar gesproken over die dure topmodellen (dyna en nog ergens eentje) met 4 of 10 instelbare curves.
(in die instelbare curves ben ik niet echt geïnteresseerd)
KFX540
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ze staan ook te koop op www.rockymountainatv.com en dus wel te bestellen hier bij bepaalde mensen
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Dus is rockymountainatv geen optieRik350 schreef:Ze staan ook te koop op www.rockymountainatv.com en dus wel te bestellen hier bij bepaalde mensen
Ik denk dat deze ideaal is:
https://secure2.nexternal.com/shared/St ... ductID=653
dan bij engines; cdi and rev boxes en Yoshimura Ignitor Box
CDI with 10K Rev Limiter for Z400 and KFX400 $179.95
KFX540
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hertogs in Bree. www.hpi.beLudovic 250 schreef:wie maakt deze op maat?ik zou men 250 hoger in toeren willen laten gaan.wel aan redelijke prijs en wat zijn er nu de nadelen van?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer: