PUM@@TJ€ LTR 450 LE '08 update p11 na jaren :p
-
- Quadrunner
-
- Pro Quadrider
prachtige quad !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
- yamahakoppel
- Quad GOD
mooie velgen maar vind ze minder mooi dan de vorige omdat daar wat rood in zat
ook omdat de rest van de quad eigenlijk weinig bling bling heeft steken deze wat af misschiens met volledige nerfs komt het iets beter
maar we zullen afwachten tot de quad verder evolueerd
ook omdat de rest van de quad eigenlijk weinig bling bling heeft steken deze wat af misschiens met volledige nerfs komt het iets beter
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
nerfbars al weken besteld, normaal vandaag gaan afhalen dan nog een flinke polier beurt geven en mijn skidplate ook dan is er al wat meer blingyamahakoppel schreef:mooie velgen maar vind ze minder mooi dan de vorige omdat daar wat rood in zat