De Yoshi is tevens steviger gebouwd, maakt kabaal, maar geen hels kabaal en oogt stijlvoller. Dat laatste is een kwestie van smaak.
't Ziet er in orde uit, Bart! Zit de filterbox er al tussen en is ie (alreeds) gejet? Want zonder jetting heb je er weinig tot niks aan, he. Jetten die handel!
nee nog niet gejet welke sproeiers had jij erin zitte en hed jij de lucht filter open of met het dekselke ? ik heb er wel al een kit in zitte ik hoor het wel welke sproeiers jij er in had zitte ik heb nu een 165 sproeier
erin en een ander gasnaalddie staat op de derde stand nu loopt de quad ook al goed hij tot zijn derde omhoog
Ik herinner me niet meer welke sproeier er in zat. (160) Je zal er een paar moeten proberen en beslissen welk best is. Ik reed zonder dekseltje, met outerwaer. Let wel, eens hij gejet is blijf je best bij die setup. Wat ik wil zeggen is als je hem jet terwijl enkel de outerwaer erop zit, blijf dan steeds rijden met outerwaer. Mocht je eens zonder outerwaer rijden klopt je jetting dan niet meer. De kleinste intake verandering(en) kunnen ervoor zorgen dat je jetting verkeerd is. Kies dus een setup. Jet ernaar. En blijf bij die setup. Verander je van setup, verander dan ook je jetting.
... is mij verteld en bijgebleven.
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op do 29 mei, 2008 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.