ik krijg een lijst met allemaal topics (stuk of 10) waar het woordje "plugchop" in voorkomt. Je moet ook es kijken naar de instellingen als je de zoekopdracht uitvoert.
Teunie schreef:Als je betekent met dubbele ee en met d schrijft zou ik voorlopig nog niet aan je tuning beginnen
ik weet dat dat komt omdat ik dyslexie heb
gr stefan
Ok das wat anders.
Je moet een werkplaatshandboek kopen(of downloaden), daar staat veel nuttige info in! Heb dat tot nog toe bij elke quad gehad als hulpmiddel.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
ach zo, heb ook even de search gedaan voor jou, maar vindt ook niets over plugchop, want de site die hans doorgeeft daarvan is de link stuk, zoek anders is op www.ngk.com Heb daar ooit ook is informatie tegengekomen over jetten en plugchop.
greetz
over die filterdeksel afnemen heb ik ook nog een vraagje. Ik heb reeds een grotere sproeier steken en die is ook al opnieuw gejet,is het dan nodig om dat nog eens te laten doen?ik veronderstel van niet eigelijk. En wat kan ik ipv de deksel zetten?een panty erover of iets dergelijks? Kan t kwaad alsk m niet meer opnieuw jet nu?
tuurlijk moet je opnieuw jetten, een dubbele nylonkous of een stalen netje. Als je niet jet kan je een vastloper riskeren en zal je ook je gas niet kunnen opentrekken want hij zal zoveveel lucht krijgen dat hij gewoon stilvalt, dat doet hij bij mij toch
greetz