full contact gevechtssport

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

full contact gevechtssport

Bericht door stompie »

Hello,

ik zou terug een fatsoenlijke sport willen gaan doen want mijn conditie zit er wreed onder te lijden.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op full contact gevechtssport (in de lijn van kickbox)

Is er hier iemand die dit doet? of kent er iemand iemand? Kun je mij dan je emailadres adres eens bezorgen voor wat info...

Groeten Simon
--HoNdA 400--
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Onze werkman die deed dat als hobby maar is ondertussen al jaartje gestopt
Was in Mechelen te doen , kleine club .Maar zal wat ver zijn voor jouw hé

Ga gewoon eens informeren in een fitness centrum in je buurt daar hebben ze wel zulke contacten , misshien bieden ze het zelf aan ;)

ps: niet onderschatten die sport , paar keer meegegaan en zeg eerlijk dat je geen al te platte voor moet zijn want dan kan je beter achter je xbox kruipen :p
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
YannickSantermans
Quadrider
Quadrider

Bericht door YannickSantermans »

Kijk eens bij Death-Row in Klein-Gelmen? Weet nie of daar nog een club is, was vroeger toch zo...

Grtzzz
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

@ Yannick : ja daar ga ik dinsdag of donderdag eens kijken... is op paar km van de deur hier..

niemand anders?
--HoNdA 400--
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

Bericht door Z400-zot »

ja hier is nog iemand héhé momenteel wat aan het herstellen van een redelijke schouderblessure

maar ik doe kyokushin , is oorspronkelijk karaté maar is kickboks en thaiboks in verwerkt , en idd wat DaZoe zegt onderschatten zeker niet doen want ik doe dit nu een 3 jaar , en na de training valt het mee maar de dag nadien zul je het wel snel weten hehe

mss een goede tip , ga bij een paar clubs een trainingske mee doen , overal is het wel afzien hoor , maar gewoon bij sommige clubs kijken er sommige niet naar beginner of al gevorderde vechter , die doen gewoon hun ding en dan ben jij de eventueele boksbal ...

ik zal je een filmke geven van een zeer goede vriend van mij de kenny, het is de grootste van de 2 met oranje gordel die de stampen wel degelijk uitdeelt :D

http://nl.youtube.com/watch?v=3Pd89TgZ4uM

greeeeeetzzz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

idd mss combineren met fitness, denk wel dat daar beren (kerels met veel frustratie) zullen rondlopen :p .
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Heb ook enkele jaren Kickboksen gedaan, maar om medische redenen moeten stoppen.
Van kyokushin had ik nog nooit gehoord. Blijkbaar mogen die niet op het gezicht slaan. :|

Greetz,
D.
the dogg raptor
Quadrider
Quadrider

Bericht door the dogg raptor »

Delriva schreef:Heb ook enkele jaren Kickboksen gedaan, maar om medische redenen moeten stoppen.
Van kyokushin had ik nog nooit gehoord. Blijkbaar mogen die niet op het gezicht slaan. :|

Greetz,
D.
nu weet ik wat er bij u scheelt. :lol: :lol:
sotte
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door sotte »

Voor wie de K1 een beetje volgt, weet dat bijv. Semmy Schilt en Glaube Feitosa een kyokushin-achtergrond hebben.
Dit zijn zeker geen watjes :duivel3: Schilt is zelfs de te kloppen man, is al 3 jaar op rij K1-kampioen.
http://nl.youtube.com/watch?v=fsiwhDJA53c

@stompie: in de American Gym in Wellen is er dinsdag en donderdag ook kickboxtraining. Valt heel goed mee voor beginnelingen. Death Row is ook een goede club, heb daar ook een tijd getraind gehad, maar is toch wat harder. Wat niet wil zeggen dat hier geen beginnelingen terecht kunnen :wink:

Greetz
Life is short, ride hard.
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

Bericht door Z400-zot »

idd rechtstreekse slage naar het gezicht mag niet bij kyokushin , maar stampen enzo wel , maar kom gerust eens meedoen hoor , en als je echt wilt op je gezicht krijgen moet je dat gewoon vermelden :D ne eventueele goede raad , vraag er niet achter ... er zijn veel manne bij en jaja ook meiskes waar ge vies van kunt verschieten eens die goed warm beginne te krijge :shock:
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
jeoentjuh
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jeoentjuh »

ik train bij calmaro
www.calmarogym.com

me maatje heeft op k1 max gala gevochten in utecht
suzuki ltr450

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen