topsnelheid

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

tja Guido

daar kan ik u alleen maar gelijk in geven,

maar zoals ik reeds ervaren heb hangt het van de goesting van de mods af over hoe en wie ze op de vingers tikken en wanneer en hoe ze de regels toepassen, het tekoop topic is ook bijvoorbeeld niet voor handelaren enz enz ...
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Lewis
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 651
Lid geworden op: vr 12 mar, 2004 20:22
Locatie: Grimbergen

Bericht door Lewis »

Ja,af en toe zie ik hier ook dingen die niet juist zijn,

Maar wat me vooral opvalt is dat het forum niveau met de jaren enorm verlaagd is. veel minder intersante nieuwe topics, en de antwoorden zijn in veel gevallen niet zin vol.
Wat me ook opvalt is dat er veel bekende forum gebruikers van tijdje terug wegblijven of nog zeer weinig reageren.

Hier kan geen enkele moderator iets aan veranderen, maar ik vin het wel spijtig.
Tuurlijk is dit mijn mening en andere zullen het mss nu weer beter vinden.
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

tjah als het aan mij ligt , stoort het ook niet echt dat men hier nu en dan zijn topsnelheid met de auto of moto hier zet , zolang het maar niet uitsluitend over auto's en moto's gaat. het is inderdaad cafe dus kan er wel eens over wat anders gepraat worden ook he :D :knikblij:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

@ charger: idd kan u begrijpen, maar kheb der geen problemen mee.

ik vind persoonlijk in cafe kan alles en kan je al eens van een topic afwijken.
Maar dat is idd mijn mening, is hier geen examenscentrum he. Zolang alles overzichtelijk blijft :applaus: :tongduim:

Grtz___
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Bericht door Paul Snip »

Gister net geprobeerd met mijn Masai A450. 120km/uur. Gemeten op GPS. De quad is verder volledig standaard. Met andere tandwielen zit er vast meer in. Maar door de rechte zitpositie is 't niet echt prettig meer boven de 100. Dat geldt voor de meeste quads, denk ik.

Met de auto (Audi S2, 275 pk) heb ik 275 op de teller gehad. Dat was ca 260 op de GPS.

Nu heb ik een Mercedes diesel, die haalt amper de 160...
Boncari
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 3218
Lid geworden op: do 16 aug, 2007 22:16

Bericht door Boncari »

Met m'n standaard Wolverine 450 100km/h en met een raptor 350 100km/h (mijn moeder reed er met de auto achter en ik mocht niet te hard :( ) Die Raptor gaat op de top 115-120 km/h, standaard.
Deze snelheden zijn gemeten met de teller van een standaard gehomologeerde raptor 350.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Gebruikersavatar
steve
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1459
Lid geworden op: ma 08 aug, 2005 20:44
Locatie: heerlen
Contacteer:

Bericht door steve »

Tramonto schreef:@ charger: idd kan u begrijpen, maar kheb der geen problemen mee.

ik vind persoonlijk in cafe kan alles en kan je al eens van een topic afwijken.
Maar dat is idd mijn mening, is hier geen examenscentrum he. Zolang alles overzichtelijk blijft :applaus: :tongduim:

Grtz___
hier sluit ik me volledig bij aan,zou het zelf niet beter kunnen verwoorden,we zitten hier niet in de schoolbanken :mrgreen:

305 kmh met een porsche carrera 911 cabrio,foto staat in show your car topic :mrgreen:
autobaan naar dusseldorf duitsland,dus ook nog legaal 8)
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

tis niet bij de quad maar bij de tm 250 102km/p :mrgreen:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
stenbosch
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 02 jul, 2008 12:54
Locatie: lommel

Bericht door stenbosch »

met mijn ltz 400 121km/u na correctie van de politie :( ! (in zone 90)
z400_racer
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1405
Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
Locatie: Aalst

Bericht door z400_racer »

stenbosch schreef:met mijn ltz 400 121km/u na correctie van de politie :( ! (in zone 90)
met welke tandwielverhouding heb je dat gedaan?
&ook niet té fier op zijn hé :wink:
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
stenbosch
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 02 jul, 2008 12:54
Locatie: lommel

Bericht door stenbosch »

zal mijn tandjes straks is tellen dan post ik het wel even. Weet iemand trouwens of het slecht is om met da RUN/OFF knopje te spelen en daardoor je quad te laten knallen slecht is.
Go hard or Go home...
Lewis
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 651
Lid geworden op: vr 12 mar, 2004 20:22
Locatie: Grimbergen

Bericht door Lewis »

stenbosch schreef:zal mijn tandjes straks is tellen dan post ik het wel even. Weet iemand trouwens of het slecht is om met da RUN/OFF knopje te spelen en daardoor je quad te laten knallen slecht is.
Nee dat is heel goed door de steekvlam hou je uw uitlaat er dergelijken goed proper. :lol: :verymad:
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

Waarom zou je dat nu in godsnaam doen... :roll:
coolboyke
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 13 mei, 2007 20:12
Locatie: west-vlaanderen

Bericht door coolboyke »

Lewis schreef:
stenbosch schreef:zal mijn tandjes straks is tellen dan post ik het wel even. Weet iemand trouwens of het slecht is om met da RUN/OFF knopje te spelen en daardoor je quad te laten knallen slecht is.
Nee dat is heel goed door de steekvlam hou je uw uitlaat er dergelijken goed proper. :lol: :verymad:
lol :lol: :lol:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Plaats reactie