Moulle's Suzuki ltz 400 supermotard!
Moulle's Suzuki ltz 400 supermotard!
Ik zal mij hier ook maar ééns voorstellen hè.
Ben dus 23 jaar, afkomstig van Sint-truiden. Stvv-sup in hart en nieren Soms zelfs wa te véél, ma bon
Heb al lang interesse in een quad en sinds ik met ne maat zijne quad gereden heb, wist ik genoeg.
Paar 2de hands quadjes gaan bekijken, ma niets stond mij aan.
Paar maanden erna stond plots deze quad te koop. Na 5 seconden irl te zien wist ik genoeg
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden;
Had nog schroefdraad over en heb hem vandaag op zijn laagste gelegd. Foto's volgen.
Toch zou ik hem nog wat lager willen
Is van september 2007 en volledig naar mijn zin.
Lekker laag,lekker breed,kleurtje wat niet iederéén heeft, meer moet dit niet zijn. (voorlopig)
Hier en daar zullen nog wat details vervangen worden, maar voor de moment het terug even rustig aan doen
Ben dus 23 jaar, afkomstig van Sint-truiden. Stvv-sup in hart en nieren Soms zelfs wa te véél, ma bon
Heb al lang interesse in een quad en sinds ik met ne maat zijne quad gereden heb, wist ik genoeg.
Paar 2de hands quadjes gaan bekijken, ma niets stond mij aan.
Paar maanden erna stond plots deze quad te koop. Na 5 seconden irl te zien wist ik genoeg
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden;
Had nog schroefdraad over en heb hem vandaag op zijn laagste gelegd. Foto's volgen.
Toch zou ik hem nog wat lager willen
Is van september 2007 en volledig naar mijn zin.
Lekker laag,lekker breed,kleurtje wat niet iederéén heeft, meer moet dit niet zijn. (voorlopig)
Hier en daar zullen nog wat details vervangen worden, maar voor de moment het terug even rustig aan doen
-
- Pro Quadrider
dat kleurtje is idd wel cool ! zijn het andere kappen of herlakt ?
btw. stvv 2de klas ! haha !
grapke he !
grapke he !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er van Maier en dan herspoten.zilladude schreef:dat kleurtje is idd wel cool ! zijn het andere kappen of herlakt ?
grapke he !
Na de zomer ga ik hem in een ander kleurtje steken omdat ik deze combinatie wat te braaf vind
ps: stvv is nogal een gevoelig onderwerp voor mij aangezien ik 2 jaar stadionverbod heb
grtz & thx voor de comments!
ziet er idd goed uit uwe Z400
grtz
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
inderdaad deze quad kan en mag nog meer richting moeder aarde
misschiens een setje KW spiralen gaat hem goed staan denk ik
misschiens een setje KW spiralen gaat hem goed staan denk ik
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- yamahakoppel
- Quad GOD
Zie nu pas da ge van Tienen zijt...zit vaak in Linter, mijn vriendin woont daar. Grote steenweg van Sint-Truide naar Tienen, langs de renault garage. Mss tot binnekort Stond vroeger altijd een blauwe bora, plat op de grond!zilladude schreef:dat kleurtje is idd wel cool ! zijn het andere kappen of herlakt ?
grapke he !
-
- Pro Quadrider
idd ben van tienen, kom niet vaak langs die kanten dus heb uwe auto nog niet gezien , of is me toch niet opgevallenMoulle schreef:Zie nu pas da ge van Tienen zijt...zit vaak in Linter, mijn vriendin woont daar. Grote steenweg van Sint-Truide naar Tienen, langs de renault garage. Mss tot binnekort Stond vroeger altijd een blauwe bora, plat op de grond!zilladude schreef:dat kleurtje is idd wel cool ! zijn het andere kappen of herlakt ?
grapke he !
btw. voetbal intreseert me niet dus was maar om te zeveren...
banshee power !
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
Thankx mate, heb die van u derstraks op de oprit gezien toen ik bij V & A passeerde.Delriva schreef:Jaja, mooie machine.
Heb hem nog niet in het echt gezien, maar op de foto's ziet het er toch al heel goed uit.
Greetz,
D.
Wa een kwijlmachien
Had uwe pm pas dezemiddag gelezen, anders was ik zéker meegegaan!
Grtz