hsun 350 en hsun 400

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
andyc
Toeschouwer
Toeschouwer

hsun 350 en hsun 400

Bericht door andyc »

Hallo,

Wie heeft ervaring met een sportquad hsun 350 en hsun 400? ik ben gaan kijken naar roeselare en daar verkopen ze de hsun 350, exact dezelfde als de raptor 350 tot in elk klein detail! Ik heb ze bij elkaar geien en alles vergeleken! kwa vermogen zou die ook hetzelfde zijn, heeft iemand zo een quad? Er is ook een 400cc model op de markt die 25kw heeft, daar iemand ervaring mee?

Groeten
Andy :)
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

in roeslare ? je hebt het wss dan op deforce ? :D
heb mijn quad ook van daar , en de laatste keer dat ik daar was heb ik die hsun 350 ook zien staan.is normaal gezien voor bijna 100% dezelfde als yamaha+er staat een oliekoeler op :wink:
is zeker geen slechte koop voor dat geld! :duimhoog:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
andyc
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door andyc »

ja dat klopt, bij deforce. Ik heb geweest op de opendeurdag en ze stonden naast elkaar de hsun en de raptor 350 en tot in het kleinste detail hetzelfde! ik ben sterk aan het overwegen om zo 1 te kopen! Maar had graag eens iemand gehoord die zo 1 had om te weten dat hij motorisch ook oke is.
:duimhoog:
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

het blok is hetzelfde als van de raptor 350 , dus zal de kwaliteit wel goed zijn zeker ? ;) :knikduim:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
andyc
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door andyc »

ja denk het ook wel, volgens de eigenaar van deforce koopt hsun de motor bij yamaha, weet wel niet als dit kan kloppen maar de motor ziet er wel iedentiek uit en levert hetzelfde vermogen! :crosser:
Guytn
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: hsun 350 en hsun 400

Bericht door Guytn »

Ben ook aan het zien voor een Quad. Twijfel tussen de nieuwe hsun 350 en de 2dehands raptor 350.

Nog verdere ervaringen met de hsun 350? En aub geen vooroordelen tegenover de chinees, maar gebruikerservaringen.

Bedankt!

*update* : het is een tweedehands Suzuki LTZ400 geworden...
Plaats reactie