Hallo,
Wie heeft ervaring met een sportquad hsun 350 en hsun 400? ik ben gaan kijken naar roeselare en daar verkopen ze de hsun 350, exact dezelfde als de raptor 350 tot in elk klein detail! Ik heb ze bij elkaar geien en alles vergeleken! kwa vermogen zou die ook hetzelfde zijn, heeft iemand zo een quad? Er is ook een 400cc model op de markt die 25kw heeft, daar iemand ervaring mee?
Groeten
Andy
hsun 350 en hsun 400
in roeslare ? je hebt het wss dan op deforce ?
heb mijn quad ook van daar , en de laatste keer dat ik daar was heb ik die hsun 350 ook zien staan.is normaal gezien voor bijna 100% dezelfde als yamaha+er staat een oliekoeler op
is zeker geen slechte koop voor dat geld!
heb mijn quad ook van daar , en de laatste keer dat ik daar was heb ik die hsun 350 ook zien staan.is normaal gezien voor bijna 100% dezelfde als yamaha+er staat een oliekoeler op
is zeker geen slechte koop voor dat geld!
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Re: hsun 350 en hsun 400
Ben ook aan het zien voor een Quad. Twijfel tussen de nieuwe hsun 350 en de 2dehands raptor 350.
Nog verdere ervaringen met de hsun 350? En aub geen vooroordelen tegenover de chinees, maar gebruikerservaringen.
Bedankt!
*update* : het is een tweedehands Suzuki LTZ400 geworden...
Nog verdere ervaringen met de hsun 350? En aub geen vooroordelen tegenover de chinees, maar gebruikerservaringen.
Bedankt!
*update* : het is een tweedehands Suzuki LTZ400 geworden...