hallo,
Ik denk dat de starter stuk is van mijn warrior, hij tikt alleen nog aan de relais achteraan en als ik met de hamer een tik geef tegen de starter draait hij terug maar veel trager dan vroeger en wil toch niet de motor doen aanslaan. Als ik hem lopend wil starten start hij onmiddelijk.
Ik heb nu wel al gelezen dat je de borstelyjes kan vernieuwen van de startmotor, klopt dit? Is dit moeilijk om zelf te doen? Kan je gemakkelijk de starter verwijderen uit de motor?
Groeten
Andy
starter stuk warrior 350
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik denk uw starter zelf kapot omdat als je er op klopt gaat die zeg je
ik heb ooit voor gehad dat mijn dichting kapot was van de starter en zo liep mijn moter olie in de starter en hadden de koolborstels slecht contact heb deze dan open gedaan en uitgekuist en terug gemonteerd en die ging terug maar omdat ik de dichting toen niet had zat de starter na 2 weken terug vol zodat die weer niet ging maar had ondertussen wel de dichting aangekregen en toen alles terug zuiver gemaakt en nieuwe dichting en die loopt nu na 8 maanden nog steeds
dus de starter eens afnemen en eens open doen en zien of een andere starter kopen 2de hand vind je die al voor 100€ nieuw kom je toch rond de 300 € dacht ik
ik heb ooit voor gehad dat mijn dichting kapot was van de starter en zo liep mijn moter olie in de starter en hadden de koolborstels slecht contact heb deze dan open gedaan en uitgekuist en terug gemonteerd en die ging terug maar omdat ik de dichting toen niet had zat de starter na 2 weken terug vol zodat die weer niet ging maar had ondertussen wel de dichting aangekregen en toen alles terug zuiver gemaakt en nieuwe dichting en die loopt nu na 8 maanden nog steeds
dus de starter eens afnemen en eens open doen en zien of een andere starter kopen 2de hand vind je die al voor 100€ nieuw kom je toch rond de 300 € dacht ik
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Starter kun je gewoon laten herstellen, kost iets en niks
grtz
grtz
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Toeschouwer