Mijn Raptor 700 SE... Raptor'ke
-
- Quadrunner
is nie 100% tzelfde oranje als de rest he nmaar dat stoort me absoluut niet, je kan ook redeneren van t is dezelfde kleur als je stuur en dan is t weer helemaal assorti
mooi zadel, da moet k je wel nageven, ben zelf ook aan t denken van n ander zadlhoesje te steken, mag k vragen hoe da komt dat er reclame van quadshop op zit, is da "erin"?
mooi zadel, da moet k je wel nageven, ben zelf ook aan t denken van n ander zadlhoesje te steken, mag k vragen hoe da komt dat er reclame van quadshop op zit, is da "erin"?
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
- yamahakoppel
- Quad GOD
inderdaad mooi zadel persoonlijk had ik wel de zelfde kleur proberen te krijgen maar vind het niet mis
ik heb ooit inlichtingen gevraagt bij quadschop en dacht dat je dit in alle kleuren kon krijgen en met of zonder reclame voor de prijs van 180€ ( 6 maand geleden )
ik heb ooit inlichtingen gevraagt bij quadschop en dacht dat je dit in alle kleuren kon krijgen en met of zonder reclame voor de prijs van 180€ ( 6 maand geleden )
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Thx voor de leuke reactie's !
Ja de kleurkeuze is nogal beperkt... Orange is maar een mogelijkheid en dat is deze, KTM orange.
Prijs is idd in de richting zoals Yamahakoppel zegt.
@ Ruff Ryder, je kan kiezen ofwel met ofwel zonder reclame van quadshop. Met reclame kreeg ik hem goedkoper dus ja Nee, ook het staat er wel mooi vind k...
Grtz...
Raptor'ke
Ja de kleurkeuze is nogal beperkt... Orange is maar een mogelijkheid en dat is deze, KTM orange.
Prijs is idd in de richting zoals Yamahakoppel zegt.
@ Ruff Ryder, je kan kiezen ofwel met ofwel zonder reclame van quadshop. Met reclame kreeg ik hem goedkoper dus ja Nee, ook het staat er wel mooi vind k...
Grtz...
Raptor'ke
Yamaha Raptor 700 Special Edition
OPGEPAST ! : Ik rem voor vrouwelijk schoon !
OPGEPAST ! : Ik rem voor vrouwelijk schoon !