Over de prijs kan ik nog nix zinnigs zeggen, zelfs bij polaris benelux weten ze het nog niet. Maar de laatste keer dat
ik ze aan de lijn had, was het beduidend minder dan de 15.000 met COC en de ''logische'' BPM van 2000/2500 euro die daar nog bovenop komt. Maar goed, het is nog ff afwachten.
Van het automatisch inrijprogramma had ik nog niet gehoord, idem voor de 15 kw. Dat laatste moet je maar eens uitleggen hoe dat eraf moet.
Als ie binnen is, spreken we eens af. Op kenteken zetten in nederland duurt langer dan in belgie, dus ik denk dat jij de eerste bent die rijdt. 

TOM. 
Toegevoegd na 22 uur 1 minuten:
 Nieuws!
Vandaag gehoord van P.benelux!
De RZR heeft twee weken vertraging op de datum 20 mei 

Enige positieve kanttekeningen zijn : Voorbumper zit er standaard op (welke?)
                                                      Stalen wielen zijn vervangen door alu's met als gevolg
                                                      breedte gaat van 128 cm naar 134 cm.
Dus hoef ik wellicht geen spacers te steken, want dat gaat een pak stabieler zijn.

TOM. 
Toegevoegd na 26 minuten:
 ZIE BOVEN
Foutje 

met plaatsen nieuw bericht 
Toegevoegd na 5 uur 24 minuten:
 No Limit W-tec schreef:Eens wat zitten meten en doen en gaan wat krap komen van plaats in de bak achteraan voor het materiaal van iedereen, daarom safari rack op de rolkooi voor slaapzakken, matjes, rugzakken,...

Rode plastic gaat te er trouwens af voor andere plastic in echte pimp style  

misschien zo een kooi bouwen/kopen. Hier kan toch al veel mee en er is weer ruimte op de res.band.