welke kmteller?
-
- Toeschouwer
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 27 mei, 2008 18:27
welke kmteller?
ik zou graag een snelheidsmeter jhebbe want weet nooit hoe snel ik rijd,nu is mijn vraagje welke zijn goed en makkelijk te montere want ik zou da zelf doen als da ni te moeilijk is,en moet ik dan ook altyd een houder hebbe want heb 1 gezei nin quadshop,trailtech opzoiets ma das 88euro zonder houder en houder is 125 euro maar heb ik een houder nodig?kan imenad mij deringend uitleg geve want zou da vandaag nog wille zette
-
- Toeschouwer
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 27 mei, 2008 18:27
maar is die trailtech moeilijkt e plaatste want ken daar nix vanSteffen schreef:je kan ook een trailtech kopen zonder houder.
met houder is het wel mooier en beter beschermd.
je hebt ook nog andere tellers, waaronder de tnt, maar daar heb ik geen ervaring mee.
ik denk dat er velen op dit forum met de trailtecht endurance en de trailtecht vapor rijden.
-
- Quadracer
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
je hebt de trialtech endurance en de trialtech vapor(meer functies), ikzelf heb de vapor en ben er tevreden van kost 125€ en die kun je monteren met bijgeleverd houdertje(wel plastik) voorlopig kan ik er zo mee voort.. kvind de houder nogal aan de dure kant dus daar wacht ik nog effkes mee dies ni noodzakelijk eh
keb em zelf geinstalleert en da is tamelijk makkelijk geen moeite mee gehad
aan jou de keuze, kan je makkelijk zelf installeren
keb em zelf geinstalleert en da is tamelijk makkelijk geen moeite mee gehad
aan jou de keuze, kan je makkelijk zelf installeren
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 27 mei, 2008 18:27
pfff lukt ni zou ni wete hoe quad ligt helemaal open weet ni hoe zou gij mij nu kunne uitlegge hoe tis de trailtech endurancez400_racer schreef:je hebt de trialtech endurance en de trialtech vapor(meer functies), ikzelf heb de vapor en ben er tevreden van kost 125€ en die kun je monteren met bijgeleverd houdertje(wel plastik) voorlopig kan ik er zo mee voort.. kvind de houder nogal aan de dure kant dus daar wacht ik nog effkes mee dies ni noodzakelijk eh
keb em zelf geinstalleert en da is tamelijk makkelijk geen moeite mee gehad
aan jou de keuze, kan je makkelijk zelf installeren
ik heb ne endurance maar die staat nie te goed afgesteld, iemand daar ervaring bijchelle z400 schreef:pfff lukt ni zou ni wete hoe quad ligt helemaal open weet ni hoe zou gij mij nu kunne uitlegge hoe tis de trailtech endurancez400_racer schreef:je hebt de trialtech endurance en de trialtech vapor(meer functies), ikzelf heb de vapor en ben er tevreden van kost 125€ en die kun je monteren met bijgeleverd houdertje(wel plastik) voorlopig kan ik er zo mee voort.. kvind de houder nogal aan de dure kant dus daar wacht ik nog effkes mee dies ni noodzakelijk eh
keb em zelf geinstalleert en da is tamelijk makkelijk geen moeite mee gehad
aan jou de keuze, kan je makkelijk zelf installeren
-
- Quadracer
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
aangezien de endurance ook van trialtech is zal er niet veel verschil opzitten qua instellenBeyske schreef:ik heb ne endurance maar die staat nie te goed afgesteld, iemand daar ervaring bijchelle z400 schreef:pfff lukt ni zou ni wete hoe quad ligt helemaal open weet ni hoe zou gij mij nu kunne uitlegge hoe tis de trailtech endurancez400_racer schreef:je hebt de trialtech endurance en de trialtech vapor(meer functies), ikzelf heb de vapor en ben er tevreden van kost 125€ en die kun je monteren met bijgeleverd houdertje(wel plastik) voorlopig kan ik er zo mee voort.. kvind de houder nogal aan de dure kant dus daar wacht ik nog effkes mee dies ni noodzakelijk eh
keb em zelf geinstalleert en da is tamelijk makkelijk geen moeite mee gehad
aan jou de keuze, kan je makkelijk zelf installeren
wat snap je niet?waar zijn er problemen? ik kan je proberen helpen maar kweet nie precies wat er nie gaat... en dan zijn die zaken vervelend kan je me uitleggen waar het nie gaat?
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ja alles gaat nie juist, de snelheid enzo, die is heel ontregeldz400_racer schreef:aangezien de endurance ook van trialtech is zal er niet veel verschil opzitten qua instellenBeyske schreef:ik heb ne endurance maar die staat nie te goed afgesteld, iemand daar ervaring bijchelle z400 schreef: pfff lukt ni zou ni wete hoe quad ligt helemaal open weet ni hoe zou gij mij nu kunne uitlegge hoe tis de trailtech endurance
wat snap je niet?waar zijn er problemen? ik kan je proberen helpen maar kweet nie precies wat er nie gaat... en dan zijn die zaken vervelend kan je me uitleggen waar het nie gaat?
-
- Quadracer
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
even het boekje van mijne vapor er bijgehaald:) zulke dingen vergeet ge namelijk snel
ik neem aan dat alle kabeltjes aangesloten zijn zoals het hoort?
om naar het menu te gaan = <- + mode + -> (3knopkes dus)
bij 'ppr' staat de standaart waarde '0.5 of 1' ppr ingesteld (iemand die nog weet wat er stond?) die waarde moet ge dus laten staan of ge bekomt her dubbele van u toerental of 2xhet dubbele:)
bij tire(bandenmaat) heb ik gewoon een rolmeter genomen, die ROND de voorband(sensor) gedaan en die maat omzetten naar mm's en die moet je dan ingeven.. derest wijst zijn eigen uit zeker?
ojah,in u boekje staat alles ook uitgelegt
ik neem aan dat alle kabeltjes aangesloten zijn zoals het hoort?
om naar het menu te gaan = <- + mode + -> (3knopkes dus)
bij 'ppr' staat de standaart waarde '0.5 of 1' ppr ingesteld (iemand die nog weet wat er stond?) die waarde moet ge dus laten staan of ge bekomt her dubbele van u toerental of 2xhet dubbele:)
bij tire(bandenmaat) heb ik gewoon een rolmeter genomen, die ROND de voorband(sensor) gedaan en die maat omzetten naar mm's en die moet je dan ingeven.. derest wijst zijn eigen uit zeker?
ojah,in u boekje staat alles ook uitgelegt
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
da engels, man man, da moet ge iets meten en dat vermenigvuldigen bij 3.14 enzo, heel ingewikkeldz400_racer schreef:even het boekje van mijne vapor er bijgehaald:) zulke dingen vergeet ge namelijk snel
ik neem aan dat alle kabeltjes aangesloten zijn zoals het hoort?
om naar het menu te gaan = <- + mode + -> (3knopkes dus)
bij 'ppr' staat de standaart waarde '0.5 of 1' ppr ingesteld (iemand die nog weet wat er stond?) die waarde moet ge dus laten staan of ge bekomt her dubbele van u toerental of 2xhet dubbele:)
bij tire(bandenmaat) heb ik gewoon een rolmeter genomen, die ROND de voorband(sensor) gedaan en die maat omzetten naar mm's en die moet je dan ingeven.. derest wijst zijn eigen uit zeker?
ojah,in u boekje staat alles ook uitgelegt
-
- Quadracer
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
ik ben ook ni egt thuis in die talen maar kprobeer er gwn iets van te makenBeyske schreef:da engels, man man, da moet ge iets meten en dat vermenigvuldigen bij 3.14 enzo, heel ingewikkeldz400_racer schreef:even het boekje van mijne vapor er bijgehaald:) zulke dingen vergeet ge namelijk snel
ik neem aan dat alle kabeltjes aangesloten zijn zoals het hoort?
om naar het menu te gaan = <- + mode + -> (3knopkes dus)
bij 'ppr' staat de standaart waarde '0.5 of 1' ppr ingesteld (iemand die nog weet wat er stond?) die waarde moet ge dus laten staan of ge bekomt her dubbele van u toerental of 2xhet dubbele:)
bij tire(bandenmaat) heb ik gewoon een rolmeter genomen, die ROND de voorband(sensor) gedaan en die maat omzetten naar mm's en die moet je dan ingeven.. derest wijst zijn eigen uit zeker?
ojah,in u boekje staat alles ook uitgelegt
die 3.14 waar gij me bezig zijt is voor als ge enkel de straal of diameter van u wiel weet
als ge gelijk ik met ne rolmeter ROND u wiel gaat (buitenkant natuurlek) moet ge nix meer berekenen,enkel omzetten naar mm's en ingeven
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
je kan ook een streep met een krijtje op uw band trekken en op de grond en dan de quad langzaam vooruit duwen of rijden tot de streep terug onderstaat en hier terug een streep op de grond en dan de maat meten tussen de 2 strepen je kan ook verder door rijden tot 3 à 4 omwentelingen en dan deze maat delen door het aantal omwentelingen daar dat uw band wat door zakt als je er op zit is deze methode iets juister dan een rolmeter rond de band
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
- Berichten: 1405
- Lid geworden op: wo 05 sep, 2007 19:53
- Locatie: Aalst
das ook een methode,dacht ik niet direct aan kdacht da eerst te doen ma twas aant regenen toen buite dus ebk et op die manier gedaan die manier zal waarschijnlek wel iets exacter zijn maar tsteekt zo nie op ne mm éhyamahakoppel schreef:je kan ook een streep met een krijtje op uw band trekken en op de grond en dan de quad langzaam vooruit duwen of rijden tot de streep terug onderstaat en hier terug een streep op de grond en dan de maat meten tussen de 2 strepen je kan ook verder door rijden tot 3 à 4 omwentelingen en dan deze maat delen door het aantal omwentelingen daar dat uw band wat door zakt als je er op zit is deze methode iets juister dan een rolmeter rond de band
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;