Bij de cross moest je verkleed gaan, de originaliteit was belangrijker dan snelheid, (http://www.ondernemersfestival.nl) ondanks dat zijn ik en veel anderen meer voor de snelheid gegaan.
Er was een heel mooi baantje aangelegd, met diverse kleine springbulten. Er was een hele hoge bult, die was over een zeecontainer heen en door die zeecontainer kon het publiek. Er waren een paar kleine bultjes van ongeveer 0,5 tot 1 meter, ook een hogere van ongeveer 1,50m. De Raptors 700 namen die bult heel voorzichting, de meesten sprongen niet eens, terwijl ik met mijn Wolverine 450 en mijn vriend met de raptor 350 hem wel goed sprongen. Voor mijn Wolverine was het wel een harde klap bij het neerkomen (na ongeveer 2 meter hoog springen), omdat ik best wel zuinig ben op mijn quad heb ik die bult na een paar keer springen maar voorzichtig genomen. Er was ook een modderbak in de baan, je had de keus tussen kippen? en de modderbak. Ik nam natuurlijk de modderbak
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
![Coole Crosser :crossercool:](./images/smilies/icon_crosser_cool.gif)
Ook was er een special klasse (geen regels alleen niet breder dan 1,50m) dat was erg leuk om te zien
![Roll Knik :rollknik:](./images/smilies/icon_knik_roll.gif)
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Ook was er een demonstratie van Alex van den Broek, een trailkampioen. Ik vond het supermooi om te zien wat hij allemaal kan met zijn motor!
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
Ik heb een superleuke avond gehad, die ik niet snel ga vergeten.
Nu even 1 vraagje: zijn er mensen van het forum die ook bij de crazy cross geweest zijn?? Ik ben ook nog op zoek naar meer foto's van dit geweldige evenement
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_uitroepteken.gif)