Product om kappen te herstellen
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb het in 't verleden ook eens geprobeerd en was er niet echt vol lof van. Ofwel had ik te weinig geduld of te onhandig...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
voor het spuiten van plastiek is het idd een speciale primer alvorens de grondlaag erop te leggen. Dit is een primer die je 10min voor spuiten grondverf moet aanbrengen. Nadeel ervan is dat het wat geld kost voor hetgeen je nodig hebt in je pistool. Daarna grondverf na uitharden je werkelijke kleur en dan kan ook nog een soort weekmaker erbij doen die ervoor zorgt dat de verf elastischer wordt zodat je je kappen zogezegd kan plooien.
Enja alvorens te spuiten kappen moet gefinished worden met 1200 schuurpapier. Meer zou ik niet nemen want dan zal het niet meer hechten.
Ben er wel geen voorstander van door mede van steenslag en die toestanden.
Ik heb ook al plastiek bumpers en onderdelen gespoten op die manier en je kan daar serieus mee wringen alvorens je een barst krijgt.
Enja alvorens te spuiten kappen moet gefinished worden met 1200 schuurpapier. Meer zou ik niet nemen want dan zal het niet meer hechten.
Ben er wel geen voorstander van door mede van steenslag en die toestanden.
Ik heb ook al plastiek bumpers en onderdelen gespoten op die manier en je kan daar serieus mee wringen alvorens je een barst krijgt.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Op de W-tec KTM hebben we op de kleeffolie een beschermende laklaag gelegd. Eén groot voordeel : modder komt er zo af als ie vuil is. Moet idd wel volgens regels van de kunst gedaan worden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Waar kan ik het product Pastic Renew ergens bestellen?
Ik heb al geprobeerd via info@multi-air.com maar er komt geen reactie op mijn bestelling.
Ik heb al geprobeerd via info@multi-air.com maar er komt geen reactie op mijn bestelling.
ik heb em ook herspoten, er is VEEL geduld voor nodig omdat het tot 2 keer toe mislukt is maar het resultaat mag er zijn hé
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=23077
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=23077
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
da zal k u vanavond of ten laatste morgen laten weten, heb de doos in de garage liggen prijs plakt er nog op en is nooit gebruikt ma k maak u wel n goei prijske, k pm je dan wel even.
simmy heeft tzelfde produkt ook gebruikt en die is der heeel tevreden van en heb zelf t resultaat gezien op zijn quad en t ziet er zo goed als nieuw uit.
k heb er niks aan, heb pas nieuwe kappen gekocht
simmy heeft tzelfde produkt ook gebruikt en die is der heeel tevreden van en heb zelf t resultaat gezien op zijn quad en t ziet er zo goed als nieuw uit.
k heb er niks aan, heb pas nieuwe kappen gekocht
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660