Betrouwbare merken
betrouwbaare merken
sinds een maand of 6 ben ik de gelukkige eigenaar van een can am renegade 800 efi en voor mij is dit de RR onder de quads.
gedurende een periode van 10 jaar heb ik zo wat alles getest,voor mij is er geen enkele quad die de renegade 800 evenaard,
niet in kwaliteit,comfort,trekkracht of snelheid,hij heeft het allemaal,maar hij is ook spijtiggenoeg de duurste.
gedurende een periode van 10 jaar heb ik zo wat alles getest,voor mij is er geen enkele quad die de renegade 800 evenaard,
niet in kwaliteit,comfort,trekkracht of snelheid,hij heeft het allemaal,maar hij is ook spijtiggenoeg de duurste.
kawasaki kfx 700
- cyberdrone
- Quadracer
Re: betrouwbaare merken
Ik kan dat best geloven, maar helaas kan niet iedereen zich dat merk permitterencaterham7 schreef:sinds een maand of 6 ben ik de gelukkige eigenaar van een can am renegade 800 efi en voor mij is dit de RR onder de quads.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
betrouwbare quads
wel cyberdrone,ik kan je maar een ding aanraden,doen zoals ik ;sparen sparen en nog een sparen,zo heb ik het gedaan.groetjes caterhem7.
kawasaki kfx 700
ghysken schreef:Bedoel je eagle motorsport ATV... Heb er ook één aangeschaft. Heb al platte batterij gehad en ze zieden me dat ik af en toe eens de vijsjes moest vastzetten... Dus laat ons hopen dat dit het enige is wat er kan aan schelen...Twan #33 schreef:e-atv mag nog in het rijtje van goede merken
jou quad is een chinees
E-ATV is een duitse quad kun je dus niet vergelijken
2017 raptor 700 SE
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Mijn eerste quad was een linhai 260.
Op vlak van bouw moet ie niet onderdoen tov een a-merk, maar zoals men al vertelde, moet je met die machine niet in een beek van 70cm gaan rijden,
das problemen vragen. Ik heb hem alleszinds niet gespaard gedurende 2 jaar.
Voor mij hoort de linhai op vandaag thuis halverwege de B merken. (al weet ik niet wat de status is van de atn 520 (4x4)
Op vlak van bouw moet ie niet onderdoen tov een a-merk, maar zoals men al vertelde, moet je met die machine niet in een beek van 70cm gaan rijden,
das problemen vragen. Ik heb hem alleszinds niet gespaard gedurende 2 jaar.
Voor mij hoort de linhai op vandaag thuis halverwege de B merken. (al weet ik niet wat de status is van de atn 520 (4x4)
-
- Quadrunner
- Contacteer:
de linhai heeft een zielig slechte bougiekap, vervang die door een gegoten en dat scheelt al, of gewoon de bougiekap insmeren met vaseline helpt ook tegen t water
@caterham heb sinds Mei al 1200km met de renegade , zaaaalig rijden idd
@caterham heb sinds Mei al 1200km met de renegade , zaaaalig rijden idd
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
barossa's zijn opzich wel goede quads,
Het is geen A-merk maar zeker beter als de chineesjes
Als je er gewoon normaal mee omgaat en goed onderhoud zijn het kwalitatief goede quads.
Er zijn ook genoeg onderdelen voor te vinden om hem mooier te maken, moet je denken aan nerf-bars, uitlaat, bumpters etc etc.
greetz
Het is geen A-merk maar zeker beter als de chineesjes
Als je er gewoon normaal mee omgaat en goed onderhoud zijn het kwalitatief goede quads.
Er zijn ook genoeg onderdelen voor te vinden om hem mooier te maken, moet je denken aan nerf-bars, uitlaat, bumpters etc etc.
greetz
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
Re: betrouwbaare merken
cyberdrone schreef:Ik kan dat best geloven, maar helaas kan niet iedereen zich dat merk permitterencaterham7 schreef:sinds een maand of 6 ben ik de gelukkige eigenaar van een can am renegade 800 efi en voor mij is dit de RR onder de quads.
Inderderdaad, ze zijn zeer duur. Je kan voor die prijs zelfs een auto kopen
Hetgeen wat voor mij veel goedmaakt is de 3 jaar garantie (dus 3 jaar rijden zonder teveel zorgen)
-
- Quadfanaat