naja we kunnen hier over door blijven gaan,
ik vind dat een quad pass een A merk is als deze al langer bestaat en ook zijn kwalitijd levert.
kymco bestaat nog niet zo erg lang. en komt nu pas egt met zijn modellen.
maargoed als jij het een A merk vind dan is dat jouw mening.
maar ik vindt het nog altijd een B merk.
( maar hier gaat het niet om, want hier kunnen we nog wel even over door gaan )
en als deze forum gebruiker een kymco wilt halen is dat zeer zeker ook oke,
hij moet er overgens zelf op rijden en mooi vinden,
maar ik adviseerde hem alleen als hij toch zoon groot bedrag uitgaf om miss toch eens te gaan kijken naar de a merken die al langer bestaan.
Quad woon-werk
-
- Quadrunner
- Berichten: 656
- Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43
kymco maakte vroeger stukken en motoren voor honda, nadien zijn ze zelf beginnen produceren. op scootervlak zijn zij de grootste in de wereld. zij bestaan zeker al lang genoeg zenne. kwaliteit leveren ? zelfs BMW vraagt aan hen een motor te produceren voor hun enduromodel. deze motoren worden ook effectief gemaakt in Taiwan.
ik denk dat ik argumenten genoeg aangehaald heb om kymco als A merk te beschouwen.
ik denk dat ik argumenten genoeg aangehaald heb om kymco als A merk te beschouwen.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
Van die SMC of dat ander merk kan ik niet meespreken, maar van Kymco wel, ging er in de zomer ook mee werken (95km/ dag) en die heeft me nooit in de steek gelaten, laag verbruik, geen olie verbruik . Het nadeel is dat het een automaat is, dus je verliest snelheid tegenover een quad met versnellingen. Mijn MXU250 had een top van 80km/u, dus ik denk dat de 300 misschien 85 of 90 zal lopen. Je hebt er inderdaad 2jaar garantie op en die werkt, want ik had ooit eens iets afgebroken (eigenlijk mijn schuld) maar het is volledig door de garantie betaald geweest.
Het dilemma is natuurlijk groot he , 2'de hand Suzuki of Yamaha, of een nieuwe kymco .. Denk er goed over na, want als je de kymco ooit wil verkopen zul je er weinig geld voor krijgen en er moeilijk vanaf geraken , dat vertel ik je nu al. Anderzijds als je een beetje mecaniek kent kun je misschine wel een mooie 2'de hands op de kop tikken, maar persoonlijk was ik daar ook niet voor te vinden omdat je zelden weet wat er met de quad is uitgestoken .
Maar ik denk dat je er zeker gaan spijt zult van hebben want kymco is zeer betrouwbaar, makkelijk aftermarket spullen voor te vinden.
Het dilemma is natuurlijk groot he , 2'de hand Suzuki of Yamaha, of een nieuwe kymco .. Denk er goed over na, want als je de kymco ooit wil verkopen zul je er weinig geld voor krijgen en er moeilijk vanaf geraken , dat vertel ik je nu al. Anderzijds als je een beetje mecaniek kent kun je misschine wel een mooie 2'de hands op de kop tikken, maar persoonlijk was ik daar ook niet voor te vinden omdat je zelden weet wat er met de quad is uitgestoken .
Maar ik denk dat je er zeker gaan spijt zult van hebben want kymco is zeer betrouwbaar, makkelijk aftermarket spullen voor te vinden.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates