wie kan mij een antwoord geven over een display van een km teller

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
don gigantico
Easy Quadrider
Easy Quadrider

wie kan mij een antwoord geven over een display van een km teller

Bericht door don gigantico »

hallo medequadrijders . ik heb een vraagje . mijn maat heeft mijn vapor km teller aangesloten vandaag en nu is de vraag als uw quad stil ligt dat de display vanzelf na een tijdje af gaat of die direct mee afgaat na uw motor stil te leggen . deze blijft namelijk branden als hij af staat . wat zpu het probleem kunnen zijn .
R.I.P adly 300 cc
welkom LTZ 400
www.thereddragons.be
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

die gaat automatisch uit na +- 20minuutjes dus zeker geen zorgen maken :)
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
don gigantico
Easy Quadrider
Easy Quadrider

z400_racer schreef:die gaat automatisch uit na +- 20minuutjes dus zeker geen zorgen maken :)
ok :duimhoog: bedankt
R.I.P adly 300 cc
welkom LTZ 400
www.thereddragons.be
snowie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door snowie »

De cijfers blijven nog een tijdje staan maar de achtergrond verlichting zou direct moeten uitgaan bij het uitschakelen met de sleutel.
Anders zou je batterij niet lang mee gaan :p
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

snowie schreef:De cijfers blijven nog een tijdje staan maar de achtergrond verlichting zou direct moeten uitgaan bij het uitschakelen met de sleutel.
bij mij cijfers en achtergrond, die blijven nog ongeveer 20minuten aan en vallen dan in stand-by
en nog nooit problemen gehad met mn batterij..
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
don gigantico
Easy Quadrider
Easy Quadrider

z400_racer schreef:
snowie schreef:De cijfers blijven nog een tijdje staan maar de achtergrond verlichting zou direct moeten uitgaan bij het uitschakelen met de sleutel.
bij mij cijfers en achtergrond, die blijven nog ongeveer 20minuten aan en vallen dan in stand-by
en nog nooit problemen gehad met mn batterij..
verlichting blijft bij mij ook nog branden en inderdaad na ongeveer 20min. valt alles uit :duimhoog:
R.I.P adly 300 cc
welkom LTZ 400
www.thereddragons.be
fastrogeke
Quadrider
Quadrider

Bericht door fastrogeke »

bij mij blijven de cijfers een tijdje staan.de verlichting gaat meteen uit. maar volgens mij ligt het eraan hoe hij aangesloten is?
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408

mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar

voor de MODS, kijk maar ff in de garage
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

dat hangt ervan af hoe je hem aansluit, vroeger stond die van mij op het sleutel contact, dus als ik de quad uitzette ging hij over op de interne batt. dan gaat het licht direct uit, maar mijn interne batt. was na 3 maanden plat, dan heb ik hem op mijn quad batt. aangesloten, nu blijft het licht 20 min branden en valt dan samen met display uit (op standby).

grtz :bier:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

ICHE schreef:dat hangt ervan af hoe je hem aansluit, vroeger stond die van mij op het sleutel contact, dus als ik de quad uitzette ging hij over op de interne batt. dan gaat het licht direct uit, maar mijn interne batt. was na 3 maanden plat, dan heb ik hem op mijn quad batt. aangesloten, nu blijft het licht 20 min branden en valt dan samen met display uit (op standby).

Yep dat klopt zo is hij bij de Raptor ook aangesloten. Voor de batterij zou het normaal niet zo een probleem mogen opleveren want de verlichting van de teller zijn LED's en dat verbruikt zo goed als niets.

Als de quad echter langere tijd stil staat en de batterij niet meer zo goed is, kunt ge er een druppel lader ophangen zodat de batterij toch optimaal gezond blijft :wink:
don gigantico
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Charger69 schreef:
ICHE schreef:dat hangt ervan af hoe je hem aansluit, vroeger stond die van mij op het sleutel contact, dus als ik de quad uitzette ging hij over op de interne batt. dan gaat het licht direct uit, maar mijn interne batt. was na 3 maanden plat, dan heb ik hem op mijn quad batt. aangesloten, nu blijft het licht 20 min branden en valt dan samen met display uit (op standby).

Yep dat klopt zo is hij bij de Raptor ook aangesloten. Voor de batterij zou het normaal niet zo een probleem mogen opleveren want de verlichting van de teller zijn LED's en dat verbruikt zo goed als niets.

Als de quad echter langere tijd stil staat en de batterij niet meer zo goed is, kunt ge er een druppel lader ophangen zodat de batterij toch optimaal gezond blijft :wink:
zoals het hier verteld wordt is het bij mij ook gedaan , op de batterij van de quad . :applaus:
bedankt mannen voor de uitleg .

grtz
den don
R.I.P adly 300 cc
welkom LTZ 400
www.thereddragons.be
Plaats reactie