rook
-
- Toeschouwer
- Berichten: 46
- Lid geworden op: wo 21 apr, 2004 20:56
- Locatie: ichtegem
rook
hoe komt het dat mijn blaster veel rookt als hij net gestart is zo van dat wit rook hij is splinter nieuw en ik ben nog in het roderen model 2004 en hoe laat ik mijn quad raper warmer worden het duurt al zo een min. veel te lang greetz
-
- Quadrider
- Berichten: 421
- Lid geworden op: di 24 feb, 2004 13:21
- Locatie: De Kust (België)
- Contacteer:
Ik denk dat dit vrij normaal is, vermits het 2-takt is. Best is uw quad een minuutje laten warm draaien vooral eer je ermee vertrekt.
Das wel mijn raad, kweet wel niet of het juist is
Das wel mijn raad, kweet wel niet of het juist is
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 126
- Lid geworden op: za 10 apr, 2004 17:00
- Locatie: de hei
dat deed hij bij mij in het begin ook, je moet hem wel eerst inrijden als hij pas nieuw is.
gr stefan
gr stefan
Laatst gewijzigd door YAMAHA-BLASTER op vr 07 mei, 2004 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
HØKEN = NORMAAL
Je hebt speciale twee-takt olie die minder rookt.
Hij rookt altijd meer bij een koude start da's normaal bij twee-takt.
Als hij wat warm geeft en de choke staat af dan is het al heel
wat minder.
Weet wat het is om achter een koude blaster te rijden met m'n rappy
Je crosskleren stinken naar de 2takt achteraf.
Moet je er gewoon bijnemen.
Nu nog een Fattypipe van FMF en hij warmt wel wa rapper op.
Hij rookt altijd meer bij een koude start da's normaal bij twee-takt.
Als hij wat warm geeft en de choke staat af dan is het al heel
wat minder.
Weet wat het is om achter een koude blaster te rijden met m'n rappy
Je crosskleren stinken naar de 2takt achteraf.
Moet je er gewoon bijnemen.
Nu nog een Fattypipe van FMF en hij warmt wel wa rapper op.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
Is doodnormaal voor een blaster. Je zou de mijne is moeten zien als ie koud staat. Dat komt omdat als de cilinder koud staat de smeerolie die in je cilinder zit op de wand gestijfd is. En das die die opwarmd. En best even laten draaien voor je vertrekt, anders ga je zuigers vreten, is bij alle motoren zo. Die smokeless olie zou ik je niet aanraden, die is veel fijner van structuur en heb al veel klachten daarover gehad.
greetz
greetz
Was altijd een voldaan gevoel bij een Blaster. Met koude motor tufte ik rustig rond, quad niet vooruit te branden. En op een gegeven moment verandert het geluid, je weet dat ie warm is, en dan POW warpspeed.....en dat, is 2takt. Gotta love it.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
gij kunt precies al die geluiden nabootsen!! van luchtfilter tot snelheidTeunie schreef:Was altijd een voldaan gevoel bij een Blaster. Met koude motor tufte ik rustig rond, quad niet vooruit te branden. En op een gegeven moment verandert het geluid, je weet dat ie warm is, en dan POW warpspeed.....en dat, is 2takt. Gotta love it.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
is inderdaad niet meer dan normaal dat je veel rook krijgt. Das simpelweg t verschil tussen een 2 en 4 takt. Iedereen heeft dit wel. Voor je vertrekt even laten warm lopen en dan ist opgelost. En tis gelijk teun zegt, als je pas vertrekt pruttelt hij echt gelijk een caminoke tegen 25/u, ik zit denk ik op 50m al in mijn vierde omdat hij zo traag trekt,maar na enkele honderden meters merk je dat ie warm is en dan kunt ge GAAAAAAN