graag had ik een antwoord hierop gekregen:
ik zou graag mijn quad verlagen maar ik zit me een 'probleem' en dus is mijn vraag, als ik hem verlaag is dit dan nog gemakkelijk om te crosse of lukt dit dan niet meer en is verlagen dan meer voor op de baan?
verlagen
-
Ruff Ryder
- Quadrunner

-
Ruff Ryder
- Quadrunner

k ga nie veel meer zeggen want frankske valt hier blijkbaar niet, gebruik de zoekfunctie van het forum en je komt op tal van topics waarin dit uitgelegd is geweest...
waar vind ik topic 172...
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
ik denk dat dat ook hier verkeerd staat maarja,zoals je hier ziet bij de projecten met de verlaagde quads kunt je toch moeilijk mee crossen he als er een steen ligt blijft je hangen.
maarja je kunt ook gewoon blokjes zetten maar ik weet niet als dat goed is voor te crossen.
-
Ruff Ryder
- Quadrunner

ahja, uwwen euro hehe,
k bedoelde t niie slecht he, was gewoon flauw doen, ma gebruik de zoekfunctie maar eens je zut er vast meer info vinden,
en om je even snel te helpen;
crossen zou misschien nog wel lukken als je enkel blokjes plaatst maar in combi met kw's en blokes is t weer te laag zie snowy mijne kebin raptor, tommi jona, enz enz
k bedoelde t niie slecht he, was gewoon flauw doen, ma gebruik de zoekfunctie maar eens je zut er vast meer info vinden,
en om je even snel te helpen;
crossen zou misschien nog wel lukken als je enkel blokjes plaatst maar in combi met kw's en blokes is t weer te laag zie snowy mijne kebin raptor, tommi jona, enz enz
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...