Hallo quadvrienden,
Mijn vader heeft een Kawa kfx 700 gekocht, daar zit al een andere uitlaat op namelijk een dubbele WAT EEN GELUID:O
Maar wat ik vragen wou levert zn uitlaat echt meer pk/snelheid of is dat gewoon voor je oren?
En kan iemand mij vertellen hoe je foto's uploat op het forum dan zal ik jullie foto's sturen:D
Groeten Koen
Dubbele uitlaat voor KFX 700
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Dubbele uitlaat voor KFX 700
YAMAHA BREEZE 125cc
Het is niet alleen voor het geluid hoor
je wint er ook wel degelijk wat pk's mee, zeker in combinatie met wat andere mods.
hoe je fotos moet plaatsen staat mooi uitgelegd op volgend sticky'tje:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... t=uploaden
je wint er ook wel degelijk wat pk's mee, zeker in combinatie met wat andere mods.
hoe je fotos moet plaatsen staat mooi uitgelegd op volgend sticky'tje:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... t=uploaden
alleen een uitlaat maakt niet veel, en zul je ook niet merken, alleen het geluid
.
zet echter ook een andere luchtfilter (TwinAir, K&N,...), boor een paar gaten in het luchtfilerdeksel en sproeiers aanpassen, dan zul je het verschil wel voelen.
de kfx zal dan alleen wat beter optrekken.
wil je een hogere topsnelheid , dan zul je je vario of overbrenging moeten aanpassen.
Grtz
edit: nickv was me voor
zet echter ook een andere luchtfilter (TwinAir, K&N,...), boor een paar gaten in het luchtfilerdeksel en sproeiers aanpassen, dan zul je het verschil wel voelen.
wil je een hogere topsnelheid , dan zul je je vario of overbrenging moeten aanpassen.
Grtz
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Deze topic bewaar ik ion mn favorieten zal vast nog weleens van pas kunnen komen, maar voorlopig zullen we aan de standaard Kawa wel genoeg hebben:D We hebben hem tenslotte nog niet eens (maandag ophalen)kawa700 schreef:alleen een uitlaat maakt niet veel, en zul je ook niet merken, alleen het geluid.
Grtz

is het geen schatje:D
En bedankit zo makkelijk dat het is om foto's op het forum te zetten
Groeten en bedankt, Koen
YAMAHA BREEZE 125cc