Aanschaf Yamaha Raptor 660r

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

JohnBeton schreef:
cyclonedriver schreef:olieverbruik : kan zijn dat je onderweg eens moet stoppen om peil na te zien en bij te vullen :shock:
als hij zoveel olie verbruikt dan is er wat meer aan de hand hoor, ok raptors verbruiken wat olie, maar niet dat je tijdens een rit 1 of meer liters er door jaagt.
Heb wel is bij oude mini gezien/gehoord dat die een vat olie achter had staan met een pomp... telkens als zijn olie lampje ging branden
kon de er al rijdend olie in pompen :lol:

Hoeveel gooi je er ongeveer zelf bij bij hoeveel gereden kilometers? :p En zit er een olie lampie op?
Of kan je er een monteren die wat strak afsteld staat zegmaar ;)
No Can't Do!
quadje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door quadje »

olie lampje kan je zelf altijd instaleren
en ja dat olie verbruik verschilt
natuurlijk per quad
hoever je zuiger versleten is en je olieschraap veren
die van mijn is van 2005
en laat er nu een andere zuiger in zeten
maar ik rij ook echt veel met me quad
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

Hallo , Kan je niet beter een quad en een aanhanger aanschaffe en je raptor erop zetten en zo naar brabant rijden en dan aflaaien en daar lekker gaan toeren :)
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Randy Yamaha schreef:Hallo , Kan je niet beter een quad en een aanhanger aanschaffe en je raptor erop zetten en zo naar brabant rijden en dan aflaaien en daar lekker gaan toeren :)
Ja kan wel, maar dan moet ik ook een auto ter beschikking hebben die tijd :p En dan ben ik weer afhankelijk van anderen, om nu gelijk een auto + quad + aanhanger te kopen, wordt beetje te dure hobby.

En was niet van plan om dit elk weekend te doen hoor... misschien paar keer per half jaar/jaar. Ging er mij gewoon meer om of het mogelijk was, aangezien er hier in de direct omgeving meer water als quad terrein is zal ik dus een stukkie moeten rijden. ;)
No Can't Do!
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door steve »

je hebt toch 2 autos :D :mrgreen:

en als jum bij wil van der laan koopt zit je wel goed hoor :draailach:
doe um maar de groetjes van de vls rijders uit limburg

:rock:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

steve schreef:je hebt toch 2 autos :D :mrgreen:

Zijn niet van mijn hoor! Kan er zo nu en dan gebruik van maken... gaat mij erom dat ik m'n eigen
vervoer heb. En niet afhankelijk ben van anderen.

Whahah, jij komt speciaal vanuit limburg om hier in dit gat een naar een VLS dealer te gaan? :p

Maar zal hem de groeten doen :wink:

Eerst nog ff uitzoeken voor een motorpak+helm enzo, en eind van de maand $$$ :engel:
No Can't Do!
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door steve »

ardkapteijn schreef:

Zijn niet van mijn hoor! Kan er zo nu en dan gebruik van maken... gaat mij erom dat ik m'n eigen

Whahah, jij komt speciaal vanuit limburg om hier in dit gat een naar een VLS dealer te gaan? :p

Eerst nog ff uitzoeken voor een motorpak+helm enzo, en eind van de maand $$$ :engel:
idd wij kwamen en komen nog steeds geregeld bij wil over de vloer,we hebben samen of voor vls wel aardig wat grote wedstrijden gereden,b.v pont de vaux en bastogne,dus wil is een goede vriend van ons,toffe gast

groetjes
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

steve schreef:
ardkapteijn schreef:

idd wij kwamen en komen nog steeds geregeld bij wil over de vloer,we hebben samen of voor vls wel aardig wat grote wedstrijden gereden,b.v pont de vaux en bastogne,dus wil is een goede vriend van ons,toffe gast

groetjes
Ben er nu 2x geweest, 1x om te kijken hoe een echte quad eruit ziet :lol: en 1x naar een raptor 660.
Vond wel grappig dat aan ene kant de "showroom" was en aan de andere kant de werkplaats :p

Ze kwamen goed over naar mij, klant is koning, maar betaald daardoor ook niet de hoofdprijs.

de verkoop van "normale" quads wordt gerunt door zijn/een vrouw. Daar had ik dan ff mee gesproken.
No Can't Do!
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door steve »

ardkapteijn schreef:
steve schreef:
ardkapteijn schreef: Zijn niet van mijn hoor! Kan er zo nu en dan gebruik van maken... gaat mij erom dat ik m'n eigen

groetjes
Ben er nu 2x geweest, 1x om te kijken hoe een echte quad eruit ziet :lol: en 1x naar een raptor 660.
Vond wel grappig dat aan ene kant de "showroom" was en aan de andere kant de werkplaats :p

Ze kwamen goed over naar mij, klant is koning, maar betaald daardoor ook niet de hoofdprijs.

de verkoop van "normale" quads wordt gerunt door zijn/een vrouw. Daar had ik dan ff mee gesproken.
ja het blijven mooie quadjes die vlsjes,maar zon raptor is ook niet verkeerd voor het geen jij hem gebruiken gaat,ik denk dat dat wel de beste keus is voor jou
het zijn idd erg schappelijke mensen en je moet niet vergeten dat Wil al wel heel erg lang met deze tak van sport bezig is en je zodoende ook een erg goede service kan geven,zoals je al kan zien aan de werkplaats
idd dat zal zijn vrouw marrianne wel zijn :D
ik zou voor de raptor gaan in jou geval,zeker niet verkeerd,veel succes met de aankoop :rock:
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

ardkapteijn schreef:
Randy Yamaha schreef:Hallo , Kan je niet beter een quad en een aanhanger aanschaffe en je raptor erop zetten en zo naar brabant rijden en dan aflaaien en daar lekker gaan toeren :)
Ja kan wel, maar dan moet ik ook een auto ter beschikking hebben die tijd :p En dan ben ik weer afhankelijk van anderen, om nu gelijk een auto + quad + aanhanger te kopen, wordt beetje te dure hobby.

En was niet van plan om dit elk weekend te doen hoor... misschien paar keer per half jaar/jaar. Ging er mij gewoon meer om of het mogelijk was, aangezien er hier in de direct omgeving meer water als quad terrein is zal ik dus een stukkie moeten rijden. ;)
ik woon bij jou vlak om de hoek eigelijk in leimuiden :P en de cross baanen hier in de buurt zijn denk Geldermalsen , neerijen , lelystad , en al wil je vrij rijden beetje heuveltje enzo en er legt tegewoordig ook een mooie baan is de maasvlakte dat is goed te doen een uurtje rijden denk :)
ghostrider1340
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door ghostrider1340 »

in belgie mogen de qaud's niet op de snelweg heb ik toch altijd geweten ,als je met 2 rijdt is het iets minder comfortabel ,en moe worden doe je niet op een quad ,het verbruik van mijn qaud ligt rond de 6@7 liter
1% free biker(gaan met die banaan)
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Voordat ik bij de belgische grens sta moet ik een 2 uur rijden, tenminste als ik over de snelweg in NL ga. :wink:

Maar heb inmiddels opdracht gegeven aan Wil van der Laan om een quad te gaan zoeken. Een raptor 660 uit 2003 tot 2005 in het blauw.

Een zwarte hebben ze wel staan, alleen wil ik gaan zwart.. blauw valt meer op in het donker/schemer/slecht weer als zwart (naar mijn idee).

Iemand een idee wat een nieuwe kappenset kost? Om waneer ze geen blauwe kunnen vinden, om die zwarte quad toch blauw te maken.

Of zijn er ook ergens 2de hands blauwe kappen te vinden?

Is spuiten van de kappen ook een optie?
No Can't Do!
nickon
Quadrider
Quadrider

Bericht door nickon »

500à600 euro voor een volledig nieuwe kappenset.
spuiten is uiteraard ook een optie maar prijzen hiervan weet ik niet.
als er tweedehands kappen te vinden zijn moet je zelf maar eens kijken op de diverse 2dehands-sites en hier op het forum onder de sectie "te koop" :duimhoog:
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

haha ik heb jou volgens mij net gezien jij kwam vraage over die raptor en hoeveel een kappe set koste ik had een zwarte polo aan kwam me blok breng :engel:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

Randy Yamaha schreef:haha ik heb jou volgens mij net gezien jij kwam vraage over die raptor en hoeveel een kappe set koste ik had een zwarte polo aan kwam me blok breng :engel:
hahaha, zou heel goed kunnen! Stond je bij Will zelf? Toen ze aan Will vroeg of die al wat gehoord had van die Spanjaarden? (niet goed opgelet)

Tjah ik krijg wat haast, en ze zou maandag of dinsdag bellen.. en had nog niet gebeld. Dus had zelf zoiets van k*t, straks lukt het niet...
was vrijdag al wezen vragen wat kappen koste, waarop zei antwoorde dat dat vrij duur was (maar had geen prijzen)...dus vandaar me vraag wat kappen kosten,
maar 500 tot 600 euro valt te overzien... dan heb ik tenminste zekerheid dat er optijd een blauwe raptor klaar staat voor me. :lol:

Jij bent dan zeker niet de gene die een raptor 660 in wilde ruilen? of jij weet niet wie die gene was? :p

Maar had je je blok om zeep geholpen? :lol:
No Can't Do!
Plaats reactie