Newbie die iets wil voor op de weg en ofroad.
Newbie die iets wil voor op de weg en ofroad.
Ok ben net terug uit turkije en heb mijn eerste ervaring opgedaan met een quad geloof een 125cc
Door de bergen van turkije met een man of 20.
Dit is me zo goed bevallen,dat ik er nu graag 1 zelf wil hebben.
Heb al aardig wat rondgeneusd hier mooie site trouwens.
Maar mijn voorkeur is een redelijk snelle quad en goed optrekt moet tegen een stootje kunnen.
Met de quad wil ik gemakkelijk op de weg en ofroad kunnen zonder al te snel problemen te krijgen.
liefst rond de 3000euro en heb al wat andere informatie opgedaan van een collega en die zij me je kunt beter geen ketting nemen maar een... net wist ik het nog lol...
Hoop dat de ervaren quad gebruikers mij een tip kunnen geven wat voor quad goed geschikt hier voor is.
Door de bergen van turkije met een man of 20.
Dit is me zo goed bevallen,dat ik er nu graag 1 zelf wil hebben.
Heb al aardig wat rondgeneusd hier mooie site trouwens.
Maar mijn voorkeur is een redelijk snelle quad en goed optrekt moet tegen een stootje kunnen.
Met de quad wil ik gemakkelijk op de weg en ofroad kunnen zonder al te snel problemen te krijgen.
liefst rond de 3000euro en heb al wat andere informatie opgedaan van een collega en die zij me je kunt beter geen ketting nemen maar een... net wist ik het nog lol...
Hoop dat de ervaren quad gebruikers mij een tip kunnen geven wat voor quad goed geschikt hier voor is.
Hoi,
Als je geen ketting met tandwielen wil ga je je keuze moeten beperken,en zeker met een budget van "maar"3.000€.
Wil je dan nog een snelle quad met cardan dan heb je o.a. een
Kawasaki kfx 700, maar zo ééntje vind je niet in deze prijsklasse.
En als je later je quad sneller wil maken is dit ook niet zo eenvoudig.
En waarom geen ketting
grt.
Als je geen ketting met tandwielen wil ga je je keuze moeten beperken,en zeker met een budget van "maar"3.000€.
Wil je dan nog een snelle quad met cardan dan heb je o.a. een
Kawasaki kfx 700, maar zo ééntje vind je niet in deze prijsklasse.
En als je later je quad sneller wil maken is dit ook niet zo eenvoudig.
En waarom geen ketting
grt.
had gehoord dat het steviger was maar heb hier ook vernomen dat het wel meevalt.
en ketting kun je bepalde dingen nog vertstellen.
ik woon in nederland,
zoek een goede quad voor naar het werk te rijden en samen met de vrouw te toeren,
maar hij moet ook in de bossen ,of bij me moeders vriend de daarvoor aangelegde crosbaan kunnen weerstaan dus lekker optrek power quad die 80/90 km gaat is voor mij goed genoeg.
Maar moet absoluut 2 personen kunnen vervoeren en legaal.
Heb een nederlandse zaak gevonden die doet ook in termijnen betalen aangezien ik alleen verdiener ben.
prijzen vanaf 5000 euro quads kunnen al afbetaald worden met 50 euro per maand.
maar ik ga 100 per maand doen alleen 5000 ben ik op zijn minst 5 jaar aan het afbetalen an de andere kant kan wel 100 euromissen per maand en je krijgt hem meteen
twijfel twijfeldillema dillema een goede betrouwbare quad hoeft geen 120 te lopen 100 is ook goed
minimaal 200 cc
ik woon in nederland,
zoek een goede quad voor naar het werk te rijden en samen met de vrouw te toeren,
maar hij moet ook in de bossen ,of bij me moeders vriend de daarvoor aangelegde crosbaan kunnen weerstaan dus lekker optrek power quad die 80/90 km gaat is voor mij goed genoeg.
Heb een nederlandse zaak gevonden die doet ook in termijnen betalen aangezien ik alleen verdiener ben.
maar ik ga 100 per maand doen alleen 5000 ben ik op zijn minst 5 jaar aan het afbetalen an de andere kant kan wel 100 euromissen per maand en je krijgt hem meteen
twijfel twijfeldillema dillema een goede betrouwbare quad hoeft geen 120 te lopen 100 is ook goed
minimaal 200 cc
met 2 man op je quadje is linke soep,is een heel ander weggedrag met zijn tweeen en vergroot de kans op ongelukjes,dus kortom niet doenlikeit27 schreef:had gehoord dat het steviger was maar heb hier ook vernomen dat het wel meevalt.
ik woon in nederland,
minimaal 200 cc
mocht ik 5000 te besteden hebben zoals jij dan zou ik gaan voor een yamaha raptor,leuk voor op de weg loopt hard en je kan er ook nog redelijk mee de bossen cq crosbaan op
voor een roodje meer heb je wel een hele mooie maar das aan jou succes
als ik met zijn 2 op de quad zou gaan gaat dat natuurlijk gewoon in een slakken gangetje dus verantwoord en niet hard.
Als ik alleen rij is natuurlijk een andere zaak
maare dat termijnen en 5 jaar betalen zit me niet zo lekker aan de ene kant 100 euro per maand mis ik niet maar 5 jaar betalen hmmmm.
enige ervaring gehad met termijnen betalen van een quad?
zoja hoe is dat gegaan.
niet dat ik na 4 jaar en nog 1 jaartje te betalen heb,
dat het ding saai geworden is of kapot gegaan is.
Als ik alleen rij is natuurlijk een andere zaak
maare dat termijnen en 5 jaar betalen zit me niet zo lekker aan de ene kant 100 euro per maand mis ik niet maar 5 jaar betalen hmmmm.
enige ervaring gehad met termijnen betalen van een quad?
zoja hoe is dat gegaan.
niet dat ik na 4 jaar en nog 1 jaartje te betalen heb,
dat het ding saai geworden is of kapot gegaan is.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hey
over afbetalen heb ik geen ervaring
maarje zegt zelf dat je al 3000 euro
ter beschiking hebt
als je er dan 3 leent
ben je toch vij snel klaar en met vakantie geld
een grooter bedrag aflossen
dan schiet het best op toch
gr peter
over afbetalen heb ik geen ervaring
maarje zegt zelf dat je al 3000 euro
ter beschiking hebt
als je er dan 3 leent
ben je toch vij snel klaar en met vakantie geld
een grooter bedrag aflossen
dan schiet het best op toch
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
eerst goed weten wat je wilt.
Het is belangrijk om te weten wat je zelf wilt. Meesten die beginnen veraderen binnen een jaar wel weer van quad.
Als je zowel off road als on road wil is het altijd moeilijk. Beste altijd set extra wielen en banden.
Maar als je gaat via financiering kan je beter een duurder(lees waardevaste) quad aanschaffen. Koop dan ook nieuw dan ben je er zeker van dat je er een poos van kan geieten en ben je zelf verantwoordelijk voor de slijtage(ga je racen en raggen of ben je voorzichtig en zuinig).
Kymco heeft leuke modellen en zijn momenteel redelijk waardevast aan het worden.
Verder de bekende merken Yamaha Suzuki Honda Kawasaki. Polaris is ook een goed merk maar verneem dat deze in NL sterk in waarde daalt.
En Je kunt ook altijd een Barossa 250cc kopen, zijn nu redelijk goedkoop, en veel delen van te krijgen maar is wel iets klein. Maar verder bedrijfszeker.
Als je zowel off road als on road wil is het altijd moeilijk. Beste altijd set extra wielen en banden.
Maar als je gaat via financiering kan je beter een duurder(lees waardevaste) quad aanschaffen. Koop dan ook nieuw dan ben je er zeker van dat je er een poos van kan geieten en ben je zelf verantwoordelijk voor de slijtage(ga je racen en raggen of ben je voorzichtig en zuinig).
Kymco heeft leuke modellen en zijn momenteel redelijk waardevast aan het worden.
Verder de bekende merken Yamaha Suzuki Honda Kawasaki. Polaris is ook een goed merk maar verneem dat deze in NL sterk in waarde daalt.
En Je kunt ook altijd een Barossa 250cc kopen, zijn nu redelijk goedkoop, en veel delen van te krijgen maar is wel iets klein. Maar verder bedrijfszeker.
ik rij nu ruim een jaar op een sym quadlander 250.likeit27 schreef:had gehoord dat het steviger was maar heb hier ook vernomen dat het wel meevalt.
ik woon in nederland,
minimaal 200 cc
zijn top ligt rond de 90 ä 95.
2 persoons (volgens kenteken!) en het is een vrij groot model ik ben zelf 1m83
automaat en prima voor ofroad/onroad.
met zn tweeën gaat ook super.
en nog geen problemen gehad
een aanrader naar mijn idee.
nieuw rond de 5300, maar ze staan 2e hands rond 3000.
succes
tgb 325 blade (2014)