battlefield
battlefield
de nieuwe battlefield relaese is 27ste als het goed is,is nog mooier dan call of duty 4,je schijnt 90% van je omgeving ook daadwerkelijk in puin te kunnen schieten,daarbij zijn er weer genoeg voertuigen die je kan pakken
wie van jullie gaat um halen en online spelen?
wie van jullie gaat um halen en online spelen?
-
Ruff Ryder
- Quadrunner

kan zij da ik m ga halen ma k ga u sowieso toevoegen aan mijn vriendenlijst vanavond zodat k we al eens kunnen multiplayen op gta4

...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
oredered my copie
al paar dagen de demo op ps3 liggen uitproberen en kan zeggen : BOM van een game , alles aan gorden knallen geeft wel een vette sfeer . Op het einde van een online battle staat er niet veel meer recht
zeker uitproberen zou ik zeggen
al paar dagen de demo op ps3 liggen uitproberen en kan zeggen : BOM van een game , alles aan gorden knallen geeft wel een vette sfeer . Op het einde van een online battle staat er niet veel meer recht
zeker uitproberen zou ik zeggen
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
ik ga je er zo snel mogelijk bijzetten RUFF ryder,kunnen we eens een potje gamen,maar ik moet bekennen speel liever call of duty of zo meteen de nieuwe battlefield,maar gta4 is zeker niet slechtRuff Ryder schreef:kan zij da ik m ga halen ma k ga u sowieso toevoegen aan mijn vriendenlijst vanavond zodat k we al eens kunnen multiplayen op gta4