hey ik ben van plan een powerlid te steken op men 660 maar geeft dit zoveel meer dan een gewone aftermarketluchtfilter ik heb nu 1 steken van outerwaer.
gaat dit veel verschil geven en is daar een waterdichte hous voor voor als ik ga crossen.
ik moet hem toch binnenkort eens binnen doen gewoon op controlle en dan kunnen ze dit te samen doen.
grtz jelle
ps.: als je 1 weet te koop staan laat maar weten ik heb een topic bij te koop gevraagt geopenthier de link
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=23801
powerlid
-
- Quadracer
powerlid
raptor 660 power
-
- Quadracer
Dit geeft ongeveer hetzelfde effect dan wanneer je het deksel gewoon verwijderd. Alleen zal de lucht toch nog een klein beetje gefilterd worden alvorens deze de luchtfilter zelf bereikt.
Het geluid zal zwaarder en dieper klinken maar van de kleine vermogenswinst zal je tijdens het rijden weinig tot niets merken. Het heeft z'n voordelen maar je mag er denk ik geen wonderen van verwachten.
Het geluid zal zwaarder en dieper klinken maar van de kleine vermogenswinst zal je tijdens het rijden weinig tot niets merken. Het heeft z'n voordelen maar je mag er denk ik geen wonderen van verwachten.
-
- Quadracer
-
- Quadracer