KFX/Z400: Reiger Suspension
-
- Quad Expert
Hier een eerste review van op de verharde weg (heb eerst de slechtste binnenbaantjes uitgezocht om wat aan vingerstretching te kunnen doen).
Resultaat:
Dat is niet meer te doen kerels, nee serieus.
"Ja das een mooie put daar in de weg, die moet ik nemen... *zoef*... hmm misschien was dat toch geen put. Ff verderzoeken... Oh ja ginder! Man daar moeten ze het wegdek toch eens gaan herstellen! ...*zoef*... Laat dat putje maar mooi liggen, niks mis mee..." En dat ging zo door.
In de bochten kan je nu dicht bij de gracht rijden, daar waar de bordjes "pasop verzakking!" staan. En dat 2 keer zo snel, terwijl ie niet meer zoals een VW geit de neiging heeft te kantelen.
En kasseistenen zijn nu toch berijdbaar geworden!
Oh ja snelheidsheuvels (van die hele korte hoge, zoals je die hebt op parkings). Of je er nu schuin over vliegt of recht, het stuur geeft ze nauwelijks door.
Wat is het verschil tussen met een fiets op kasseistenen rijden en met een jaguar op een Nederlandse autosnelweg? Reigers mijn vriend!
Ik heb dus voor slechts 885€ een nieuwe quad gekocht.
And the story will continue: hopelijk zo snel mogelijk een test op ons parcours! Maar ik verwacht het beste! En ze zijn nog niet eens optimaal afgesteld!
man man man man!
Resultaat:
Dat is niet meer te doen kerels, nee serieus.
"Ja das een mooie put daar in de weg, die moet ik nemen... *zoef*... hmm misschien was dat toch geen put. Ff verderzoeken... Oh ja ginder! Man daar moeten ze het wegdek toch eens gaan herstellen! ...*zoef*... Laat dat putje maar mooi liggen, niks mis mee..." En dat ging zo door.
In de bochten kan je nu dicht bij de gracht rijden, daar waar de bordjes "pasop verzakking!" staan. En dat 2 keer zo snel, terwijl ie niet meer zoals een VW geit de neiging heeft te kantelen.
En kasseistenen zijn nu toch berijdbaar geworden!
Oh ja snelheidsheuvels (van die hele korte hoge, zoals je die hebt op parkings). Of je er nu schuin over vliegt of recht, het stuur geeft ze nauwelijks door.
Wat is het verschil tussen met een fiets op kasseistenen rijden en met een jaguar op een Nederlandse autosnelweg? Reigers mijn vriend!
Ik heb dus voor slechts 885€ een nieuwe quad gekocht.
And the story will continue: hopelijk zo snel mogelijk een test op ons parcours! Maar ik verwacht het beste! En ze zijn nog niet eens optimaal afgesteld!
man man man man!
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadrider
- Contacteer:
Sweet reviewke ! Ik moet ook reigers hebben . Ik wist niet dat dit zo'n groot verschil had
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrider
- Contacteer:
Aha, wiiii, iets positiefs over mijn quadFré schreef:de warrior vering vind ik persoonlijk stukken beter dan de standaard Z vering
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quad Expert
idd, en zeer origineel!Blasterke200 schreef:Als ik dit model zou kopen zou ik voor de oranje kfx gaan ZEER MOOI!!!!!Skicks schreef:oh my god, echt moooooi!!! is reiger ook geschikt voor het parcours-werk?
nu twijfel ik tussen witte Z en gele
bij quadshop staat er 1tje
btw, iemand die mij zou willen uitleggen hoe je de knopjes (zwarte onderaan, paarse bovenaan, koperen vijsje bovenaan) moet draaien om de rebound + low/hi-verstelling) te versoepelen/verstijven?
White LTZ-450 - powered by MSD -