Haagje's quads
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dacht dat je eerst de raptor 350 cc kapen wouw ? dezen vind ik persoonlijk niet zoo mooi op je quad , maar alle smaaken verschillen . vooral vind ik die voor spatborden mooi en achter ook
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
het is dat wanneer ik raptor kappen erop zet.
ik een andere tank moet hebben ( moet je geluk mee hebben als je ze 2dehands vind enzo.
en dan ook nog eens de kappen kopen.
dit kost me veel meer.
maar hier liggen de prijzen van een raptor 350 ong 1000 tot 3000 euro hoger met kenteken.
en aangezien ik ook nog vanalles aan een quad wil doen en ook het geld ervoor moet hebben om een te kopen heb ik voor de warrior gekozen.
@ Guido, ja ik weet dat de warrior best uniek is. maarja ik wou eigenlijk eerst een raptor/yfz ( maarja kost allemaal flink wat ) en doormiddel van deze kappen kan ik een 350cc yfz look krieëren.
MAAR rustig maar heb de kappen nog niet gekocht dus wie weet als de lampen vet onder de warrior staan maar dat zal wel niet
maarja die niet probeert die niets weet
ik een andere tank moet hebben ( moet je geluk mee hebben als je ze 2dehands vind enzo.
en dan ook nog eens de kappen kopen.
dit kost me veel meer.
ik weet niet of je van nederland bent,bigboy00 schreef:is het niet heel veel geld verspillen zo andere kappen kopen
(is het niet goedkoper om gewoon direct een raptor 350 te kopen ipv gans je quad beginnen ombouwen...)
maar hier liggen de prijzen van een raptor 350 ong 1000 tot 3000 euro hoger met kenteken.
en aangezien ik ook nog vanalles aan een quad wil doen en ook het geld ervoor moet hebben om een te kopen heb ik voor de warrior gekozen.
@ Guido, ja ik weet dat de warrior best uniek is. maarja ik wou eigenlijk eerst een raptor/yfz ( maarja kost allemaal flink wat ) en doormiddel van deze kappen kan ik een 350cc yfz look krieëren.
MAAR rustig maar heb de kappen nog niet gekocht dus wie weet als de lampen vet onder de warrior staan maar dat zal wel niet
maarja die niet probeert die niets weet
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Lezen wat er staat. ik ZEG dat een raptor 350 hier 1000 tot 3000 euro HOGER ligt ( ja en hoger dan wat? dan een warrior natuurlijk want heb geen andere quad) [voor de mensen die dalijk met de vraag komen ]barossa chetaa schreef:raptor voor 1000 tot 3000 ? nouw dan verkoop ik die van mij en pak ik zoo een ^^
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
a zoo sorry hihiquad-racerrr schreef:Lezen wat er staat. ik ZEG dat een raptor 350 hier 1000 tot 3000 euro HOGER ligt ( ja en hoger dan wat? dan een warrior natuurlijk want heb geen andere quad) [voor de mensen die dalijk met de vraag komen ]barossa chetaa schreef:raptor voor 1000 tot 3000 ? nouw dan verkoop ik die van mij en pak ik zoo een ^^
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
-
- Quadrunner
hehe jaja helemaal vergete
was aant werk tot 5
Ik heb hem genomen
krijg er ook nog een mooi t shirt bij van quadtuning
hij zijn ietstjes anders dan de gene die ik wou maar ziet er toch goed uit
hoop het morgen binnen te hebben, zal dan gelijk foto's maken.
Miss dat iemand al weet wat het is
en anders zien jullie het morgen op de foto
was aant werk tot 5
Ik heb hem genomen
krijg er ook nog een mooi t shirt bij van quadtuning
hij zijn ietstjes anders dan de gene die ik wou maar ziet er toch goed uit
hoop het morgen binnen te hebben, zal dan gelijk foto's maken.
Miss dat iemand al weet wat het is
en anders zien jullie het morgen op de foto