oplichters, deel zoveel
-
- Quadrunner
- Contacteer:
oplichters, deel zoveel
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
- Contacteer:
bij depots staat bvb een fabriek v iemand anders en ze ligt al zeker niet in centraal-afrika
systeem kapaza/koopjessites : bestellen,betalen , en word dan zogezegd gelevers
maar ik schrok vd bijna-echtheid vd site, er gaan er veel intrappen peis ik
ze zijn wel zo slim om prijzen exclusief btw en exclusief importtax erop te zetten zodat het redelijk klinkt
systeem kapaza/koopjessites : bestellen,betalen , en word dan zogezegd gelevers
maar ik schrok vd bijna-echtheid vd site, er gaan er veel intrappen peis ik
ze zijn wel zo slim om prijzen exclusief btw en exclusief importtax erop te zetten zodat het redelijk klinkt
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadracer
moest iedereen zo zaken kunnen doen
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro Quadrider
wat een eikels , lijkt wel erg echt !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Staat 7500 TTC bij Renegade 800, dat is prijs incl btw !brutus32 schreef:ze zijn wel zo slim om prijzen exclusief btw en exclusief importtax erop te zetten zodat het redelijk klinkt
Straat in Toulouse bestaat niet. Iemand al gebeld naar het 06 nr ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dat heeft niks er mee te maken kan ook zijn ander bedrijf zijn geweest , maar je ziet heel duidenlijk dat er geen borden zijn , en aan de boven kant van de deuren zie je dat er een heel klijn stukje niet wit is , paint dus .boss Adly schreef:Heb je inderdaad gelijk in ja!tomas schreef:kijk die foto van hun zaak bij Conditions de vente die naam van de zaak lijkt wel gefotoshopt
vergroot de foto maar eens en je zult zien dat boven de linker deur ook ooit een bord zat,
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Waarom zou deze mens gaan photoshoppen aan een foto ?
Als ik een valse site zou willen maken zou ik mij niet bezighouden met foto's vervalsen als er duizenden foto's van quadwinkels online staan he !
Al eens aan gedacht dat die mens zijn quads uit Amerika kan aankopen/importeren en aan de huidige dollarkoers krijg je dan deze prijzen, niks abnormaal aan ...
Het is niet omdat de dealers hier de mensen hun €'s uit hun zakken halen dat ze dat overal doen he !
Zoek gewoon eens de prijs op van een quad in Amerika ( neem nu bombardier ), en bereken dan eens uw voordeel ... ( zulke ogen ga je trekken )
Als ik een valse site zou willen maken zou ik mij niet bezighouden met foto's vervalsen als er duizenden foto's van quadwinkels online staan he !
Al eens aan gedacht dat die mens zijn quads uit Amerika kan aankopen/importeren en aan de huidige dollarkoers krijg je dan deze prijzen, niks abnormaal aan ...
Het is niet omdat de dealers hier de mensen hun €'s uit hun zakken halen dat ze dat overal doen he !
Zoek gewoon eens de prijs op van een quad in Amerika ( neem nu bombardier ), en bereken dan eens uw voordeel ... ( zulke ogen ga je trekken )
Mijn website ? [ www.lievenlens.be ]
Omdat er misschien een ander bord van een andere quad winkel op staat ?Lievenv schreef:Waarom zou deze mens gaan photoshoppen aan een foto ?
Groetjes thuis!