Kymco Maxxer 300 vs. Blaster 200
-
- Toeschouwer
Kymco Maxxer 300 vs. Blaster 200
Ik ga dus deze vakantie een quad kopen maar mijn pa wil zo graag dat ik een kymco maxxer 300 koop omdat hij dat zo mooi vind maar ik twijfel toch sterk aan de prestaties van deze quad. Ook kan ik een blaster kopen voor 3400 euro van het bouwjaar 2007. Mijn pa probeert me heel de tijd van dat blaster-idee af te houden door te zeggen dat je veel sneller stukken krijgt aan een blaster en dat het sneller slijt enzo... Kan iemand dit bevestigen of is het helemaal niet waar ?
dat is totaal niet waar, een blaster is volgens mij en vele andere de beste instap quad zeer betrouwbaar en stel dat je er toch ooit wat aan zou krijgen je onderdeel is zo gevonden en qua prestaties zal hij zeker niet onder doen voor een kymco ik denk zelfs dat hij nog sneller is ook
w-tec club member
-
- Quadrunner
- cyberdrone
- Quadracer
de kymco is een automaat, dus zal in optrekken en topsnelheid waarschijnlijk moeten inboeten, maar daarom niet minder betrouwbaar. Kymco hebben zeer degelijke motoren en een pak aftermarket stukken te vinden, heeft ook een zeer laag verbruik. Ik dacht ook dat een blaster 2takt was of ben ik verkeerd
Het valt een beetje te zien wat je ermee wil gaan doen ... ik zou persoonlijk dan voor de kymco kiezen.
Het valt een beetje te zien wat je ermee wil gaan doen ... ik zou persoonlijk dan voor de kymco kiezen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
Dan absoluut voor de blaster gaan.
Even een DG/doma of andere snelle uitlaat eronder.
Nerfbars
Ander bumptertje
beetje verlagen
bredere A-armpjes erop: http://www.quad4funwebwinkel.nl/shop/pr ... e2bd67609c
dan krijg je zeker een vette quad:D
greetz
Nerfbars
Ander bumptertje
beetje verlagen
greetz
-
- Quadracer
- Contacteer:
mooie A-arme en zeer goedkoop naar zo iets was ik opzoek toen ik aan mijne bezig wasScratch schreef:Dan absoluut voor de blaster gaan.
Nerfbars
Ander bumptertje
beetje verlagen
greetz
2-takt zal altijd het beste blijven
-
- Quadrunner