Lievenv schreef:Waarom zou deze mens gaan photoshoppen aan een foto ?
Als ik een valse site zou willen maken zou ik mij niet bezighouden met foto's vervalsen als er duizenden foto's van quadwinkels online staan he !
Al eens aan gedacht dat die mens zijn quads uit Amerika kan aankopen/importeren en aan de huidige dollarkoers krijg je dan deze prijzen, niks abnormaal aan ...
Het is niet omdat de dealers hier de mensen hun €'s uit hun zakken halen dat ze dat overal doen he !
Zoek gewoon eens de prijs op van een quad in Amerika ( neem nu bombardier ), en bereken dan eens uw voordeel ...
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
( zulke ogen ga je trekken )
Voor alle duidelijkheid : ik verkoop GEEN importquads uit de VS maar je voorstelling is maar iets te gemakkelijk.
1. Al eens gedacht wat transport van VS naar hier kost, inclusief alle bijhorende kosten : laden en lossen container in de haven, verhandelingskosten,...
2. invoerrechten en BTW
3. wat met homologatie, je kunt zeggen dat je enkel gebruikt voor circuit, maar probeer maar eens tweedehands kwijt te geraken zonder papieren. Homologatie kost +/- 1400 euro
4. Het zijn niet de dealers die de mensen geld uit hun zakken halen, vaak zit er maar marge van paar honderd euro op een quad en daarvoor moeten ze quad in elkaar zetten en service en garantie bieden. Het geld blijft kleven bij invoerders : Dieteren, Suzuki,... en de nevenimporteurs