outlander 650 of 800
outlander 650 of 800
Ik ga een nieuwe quad aanschaffen, een 650 of 800 outlander. Heb gehoord dat de 800 een gulzige machine is. Is dit veel verschil met de 650.
Ze gaan hoofdzakelijk gebruikt worden voor op de weg.
Graag jullie ervaringen.
Michael
Ze gaan hoofdzakelijk gebruikt worden voor op de weg.
Graag jullie ervaringen.
Michael
-
- Quadrunner
Klein vraagje, 10 a 12 liter op de hoeveel km? De Kawa KFX zuipt ook nog meer dan ik in t weekend:Dsmevie schreef:ik rij zelf met een outlander 800 is echt een supermachine
het verbruik licht tussen de 10 en 12 liter
ik denk dat hij zuiniger is dan de grizzly 700 en hij is zeker zuiniger dan de brute force
YAMAHA BREEZE 125cc
-
- Quadrunner
En hoe doet de kawa het? Dat ding trekt ook lekker op vooral niet te hard aan t stuur trekken anders kipe je om!
Ik denk dat hij wel met de outlander te vergelijken is maar heeft de outlander cardanas of ketting? De Kawa loopt zn 100 (mn pa heeft nog niet eens vol gas gegeven lafaard is t ofniet:P Ik heb er wel vogas mee over de wei ngereden maar das toch wel wat link dus had het kalm aan gedaan en niet in een keer optrekken) dus ik schat dat de top rond de 110 ligt.
Ik vond de outlander ook een super ding maar was gewoon VEEL TE DUUR voor osn maar vertel:D
Ik denk dat hij wel met de outlander te vergelijken is maar heeft de outlander cardanas of ketting? De Kawa loopt zn 100 (mn pa heeft nog niet eens vol gas gegeven lafaard is t ofniet:P Ik heb er wel vogas mee over de wei ngereden maar das toch wel wat link dus had het kalm aan gedaan en niet in een keer optrekken) dus ik schat dat de top rond de 110 ligt.
Ik vond de outlander ook een super ding maar was gewoon VEEL TE DUUR voor osn maar vertel:D
YAMAHA BREEZE 125cc
Dat de Raptor 700 achterblijft mmm... dat wil ik wel is proberen zenne!smevie schreef:10 a 12 liters op 100 km he
de outlander 800 kan heel goe mee op de baan de raptor 700 blijft achter zenne
trekt van 0 naar 120 zonder in te houden dat trekt en dat blijft trekken, dat was bij mijne kingquad 700 wel anders.
Deze reed ook 110 maar die trok op tot 80 en dan op zijn gemak naar 110
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400