Alfredo schreef:Ik zie niet in wat het probleem is als de topicstarter in zijn eerste bericht gewoon bijhoudt op welke pagina's de updates staan? Niet veel werk, en iedereen kan onmiddellijk naar de juiste update gaan. Waarom moeilijke constructies verzinnen wanneer makkelijk ook gaat?
Zie mijn
vorige post.
ten eerste niemand doet dit.
ten 2de hier is niks moeilijks aan. een 10 jarig jongetje kan dit nog.
de mods zorgen voor een ruimte exstra met reacties en het 10 jarig jongetje maakt in de reactie topic een topic open en in de tuning projecten 1 open met de verwijzing naar het reactie topic.
moeilijk ? nee want meer hoeven de mods hier niet te doen.
voor de gebruikers zelf zal het even wennen zijn. maar na een korte tijd gaat dat allemaal vanzelf.
@ peet #77
wanneer je al je foto's op de eerste pagina doet wordt de pagina gewoon te groot. ( het zou wel kunnen maar dan denk ik dat er hier wat mensen gaan klagen over de laadt tijd. )
Maar alfredo wanneer jij jou voorstel kan doorvoeren ben ik iig een van de tevrede ( niet dat ik dat nu niet ben ) forum gebruikers en is dit opgelost.
MAAR dan zitten we nog met een probleem want ik denk dat iemand met een groot project niet al zijn pagina's wilt afgaan om alle updates op een rijtje te zetten met daarbij de link.
iig ik heb nu wel even genoeg hier gepost
misschien dat er nog meer mensen gaan stemmen en dan zullen we zien wat de mensen echt willen.
en misschien dat er ooit nog een verandering komt of niet.