topsnelheid
-
- Quadrunner
rijden in Bv 2e of 3e hoog in toeren gaan... dan RUN/OFF knopje naar OFF zetten, en dan goed met uwe gas blijven spelen zodat er onverbrande benzine in de uitlaat komt... dan knopje terug op run zetten en KNALLEN maar ...
deed dit laats eens bij ons in het centrum... was een wat oudere man die dacht volgens mij dat de duitsers binnenvielen en vluchte meteen een winkel binnen...
deed dit laats eens bij ons in het centrum... was een wat oudere man die dacht volgens mij dat de duitsers binnenvielen en vluchte meteen een winkel binnen...
Go hard or Go home...
hahahahahstenbosch schreef:rijden in Bv 2e of 3e hoog in toeren gaan... dan RUN/OFF knopje naar OFF zetten, en dan goed met uwe gas blijven spelen zodat er onverbrande benzine in de uitlaat komt... dan knopje terug op run zetten en KNALLEN maar ...
ik heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd (zal ik eens moeten doen dus )
grtz
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
hey wesley,coolboyke schreef:hahahahahstenbosch schreef:rijden in Bv 2e of 3e hoog in toeren gaan... dan RUN/OFF knopje naar OFF zetten, en dan goed met uwe gas blijven spelen zodat er onverbrande benzine in de uitlaat komt... dan knopje terug op run zetten en KNALLEN maar ...
ik heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd (zal ik eens moeten doen dus )
grtz
wesley
wel uitkijken... als je een originele demper hebt kon je al uwe dempingwol der wel een uitknallen... had da eerst ook en als je dat dan in den donkere deed dan kwamen er precies vuurvliegjes uit mijne demper
grtz
sten
Go hard or Go home...
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- dirt-driver
- Quadfanaat
125 met een trx450r.
en 185 met een corsa op belgisch asfalt, en 4man in de auto.
en 185 met een corsa op belgisch asfalt, en 4man in de auto.
Laatst gewijzigd door dirt-driver op wo 02 mar, 2011 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
- Contacteer:
stenbosch schreef:wat voor tanwielen heb je liggen dan? topsnelheid van 123km/u en van 0 - 100 euhmm ergens deze voormiddag of wat.
123 voor en blaster lijkt mij onmogelijk maar kan zijn dat het waar is ik had vooraan 15 en achteraan 38 en mijne had en cilinder die hogere toeren aan kon en mijne ging maar rond de 110-115 dus volgens mijn scheelt er iets met u kmteler
hij kon natuurlijk nog hoger maar ik ben niet dom zo rij je hem meteen vast
2-takt zal altijd het beste blijven
vandaag ook eens getest met men Z400 en de vapor gaf 129 km/u aan , wel met tandwielverhouding 15-36 , was niet op het uiterste , maar eigenlijk pff als je echt snel wilt gaan koop een moto of snelle auto , quad is voor de trekkracht in mijn ogen
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !