Black Airpainted 385 cc Warrior
-
- Quadrunner
ook efkes reageren,
zeer mooi wendy, doe zo voort
helemaal niet slecht voor uw eerste keer.
zeker blijven oefenene en wie weet mogen we allemaal es afkomen voor onze eigen airbrash, tegen betaling uiteraard
zeer mooi wendy, doe zo voort
helemaal niet slecht voor uw eerste keer.
zeker blijven oefenene en wie weet mogen we allemaal es afkomen voor onze eigen airbrash, tegen betaling uiteraard
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
- yamahakoppel
- Quad GOD
helemaal juist alleen is het 164 16 april deze nr plaat wou ik hebben maar vermits ik deze combinatie bijna heb is het deze geblevenCharger69 schreef:@ Snowy, de nummerplaat is ook anders
Normaal is het : WAN-646 en nu staat er WEN-146
Door de letter A te veranderen in de letter E heeft ze een afkorting van haar naam WENDY maar waar die 146 dan voor staat heb ik het raden na. Kan waarschijnlijk een combinatie zijn van de verjaardag of zo
en de plaat van tijgetje is ook juist snowy deze is in de maak
iedereen bedankt voor de complimenten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
- yamahakoppel
- Quad GOD
door de pech van de rit van gisteren (de schroef van de uitlaat aan de cilinder die over is) en de moter warm is gelopen, heb ik vanmorgen jumpingjet gebelt
straks quad binnen voor een operatie aan zijn hartje
moter blok word volledig uitgehaalt, word dan ook maar ineens gereviseerd ivp in de winter omdat hij zo heet is gelopen bestaat de kans dat er vanbinnen vanalles beschadigd is
net kappen afgedraaid omdat ik niet wil dat ze beschadigd worden en ze moesten toch af
verder evoluties volgen
straks quad binnen voor een operatie aan zijn hartje
moter blok word volledig uitgehaalt, word dan ook maar ineens gereviseerd ivp in de winter omdat hij zo heet is gelopen bestaat de kans dat er vanbinnen vanalles beschadigd is
net kappen afgedraaid omdat ik niet wil dat ze beschadigd worden en ze moesten toch af
verder evoluties volgen
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op ma 07 jul, 2008 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
ik hoop dan ook dat de patient er volledig bovenop komt, hopelijk sterker dan voorheen (lees meer power , ik dacht gelezen te hebben dat dit toch de bedoeling was maar wegens de mstandigheden dan maar wat vroeger moet gebeuren)
succes ermee.
succes ermee.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
quad is binnen jumping jet was zelfs heel blij dat we de kappen er al af hadden gehaalt omdat hij zelf al bang had om ze te beschadigen
donderdag weten we wat er allemaal aan is en ook ongeveer wanneer hij klaar zal zijn
ik hoop heel snel want ik mis hem nu al
vandaag ook met fp gebelt omdat de demper volledig leeg gebrand is hij ziet er nu al bijna even goudkleurig uit als de lijn de stikker is bijna volledig weg gesmolten
@ jarcos ja omdat hij valse lucht trok uitlaat stond nog maar met 1 schroef vast maar moesten thuis geraken
donderdag weten we wat er allemaal aan is en ook ongeveer wanneer hij klaar zal zijn
ik hoop heel snel want ik mis hem nu al
vandaag ook met fp gebelt omdat de demper volledig leeg gebrand is hij ziet er nu al bijna even goudkleurig uit als de lijn de stikker is bijna volledig weg gesmolten
@ jarcos ja omdat hij valse lucht trok uitlaat stond nog maar met 1 schroef vast maar moesten thuis geraken
Groetjes Kris