Denk dat Guido ook oud en wijs genoeg is om zijn eigen te verdedigen moest hij dat nodig achten.ICHE schreef:Tja Kris je spreekt jezelf wel even tegen hier hé, mij ging het vooral om dit stukje, dit had niet gehoeven,KrisZ400 schreef:
En je duitse vrienden, daar heb je precies wel iets mee hé? Je kan misschien best met je pretentieus gedrag in duitsland gaan wonen en naar een privé rokersclub gaan, niemand die je moet vragen om voor je op te staan, dus niemand die je voor zoveel mensen belachelijk zal maken
grtz
rookverbod nederland
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tja ik vind gewoon dat je zoiets niet zegt, in het algemeen niet en zeker kan Guido zichzelf verdedigen, als hij dat deel had weggelaten had ik er ook niks van gezegd, zoiets zeg je gewoon niet.
ik mag ook mijn mening geven als mij dat uitkomt, net zoals Kris zijn mening geeft,
hier ga ik het dan ook bij laten wat mij betreft
ik mag ook mijn mening geven als mij dat uitkomt, net zoals Kris zijn mening geeft,
hier ga ik het dan ook bij laten wat mij betreft
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tja ieder is vrij om zijn eigen mening te hebben.
En mijn mening is dat het inderdaad nogal kort door de bocht is van Guido om mensen van het terras te sturen omdat hij daar graag wil gaan paffen.
Met zo'n reactie lok je reacties uit, dat kun je op je vingers natellen.
In de zomer zit sowieso iedereen op het terras, roker of niet roker.
En als niet rokers zitten we buiten dan ook in de stank van de rokers. Daar wordt ook niet moeilijk over gedaan.
Zoals ik ergens in dit stukje heb gelezen, een beetje "let live" is wel van toepassing.
En gezond verstand.
Ik vind het verbod een goede zaak.
Bij ons op het werk zijn er die normaal rustig een pakje per dag wegpaffen en nu stoppen omdat ze geen zin hebben tijdens het stappen naar buiten te lopen om dan een sigaret op te steken.
En dat vind ik een goede ontwikkeling.
Voor de tabakindustrie zal het ongetwijfeld een domper zijn.
Maar er is een kans dat nu meer niet-rokers de kroeg in duiken waar de horeca dan weer blij mee is.
Dus uiteindelijk hangt het allemaal in elkaar en wordt het een weer door het ander gecompenseerd.
En mijn mening is dat het inderdaad nogal kort door de bocht is van Guido om mensen van het terras te sturen omdat hij daar graag wil gaan paffen.
Met zo'n reactie lok je reacties uit, dat kun je op je vingers natellen.
In de zomer zit sowieso iedereen op het terras, roker of niet roker.
En als niet rokers zitten we buiten dan ook in de stank van de rokers. Daar wordt ook niet moeilijk over gedaan.
Zoals ik ergens in dit stukje heb gelezen, een beetje "let live" is wel van toepassing.
En gezond verstand.
Ik vind het verbod een goede zaak.
Bij ons op het werk zijn er die normaal rustig een pakje per dag wegpaffen en nu stoppen omdat ze geen zin hebben tijdens het stappen naar buiten te lopen om dan een sigaret op te steken.
En dat vind ik een goede ontwikkeling.
Voor de tabakindustrie zal het ongetwijfeld een domper zijn.
Maar er is een kans dat nu meer niet-rokers de kroeg in duiken waar de horeca dan weer blij mee is.
Dus uiteindelijk hangt het allemaal in elkaar en wordt het een weer door het ander gecompenseerd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
wel ja dat vond ik er ook over,
dat hij je wilt proberen belachelijk maken op terras laat ik nog in midden wil ik niet op reageren, zo kan je op iedere post reageren tegenwoordig.
misschien dat ik mij hier ook wat aangesproken voel omdat mijn groot-ouders Duits zijn, maarja bepaalde personen mogen hier alles,
als je zoiets zegt komt het bij mij over dat die Duitsers ook pretentieus zijn en dat ze niet beter weten... dat je daarom beter daar bent dan hier
en als je dan ziet waarom ik in de tijd zelf niet enkel die gele kaart kreeg maar ook een ban kreeg
waar zit die kaarten smijter nu dan?
dat hij je wilt proberen belachelijk maken op terras laat ik nog in midden wil ik niet op reageren, zo kan je op iedere post reageren tegenwoordig.
misschien dat ik mij hier ook wat aangesproken voel omdat mijn groot-ouders Duits zijn, maarja bepaalde personen mogen hier alles,
als je zoiets zegt komt het bij mij over dat die Duitsers ook pretentieus zijn en dat ze niet beter weten... dat je daarom beter daar bent dan hier
en als je dan ziet waarom ik in de tijd zelf niet enkel die gele kaart kreeg maar ook een ban kreeg
waar zit die kaarten smijter nu dan?
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ik rook ook,zou graag stoppen morja ...
ik leg me neer bij de regels ...
ergens niet mogen roken stoort me niet echt dan ga ik wel effe buiten
akkoord het is zo gezellig niet meer maar sfeer maak je zelf
als er kinderen in de buurt zijn zal ik er ook steeds op letten dat mijn sigaret da andere kant opgaat
ik zou het zelf ook niet graag hebben dat mijn klein in de rook moet zitten
dusja meeloper of niet ,neen wederzijds respect noem ik dat
ik leg me neer bij de regels ...
ergens niet mogen roken stoort me niet echt dan ga ik wel effe buiten
akkoord het is zo gezellig niet meer maar sfeer maak je zelf
als er kinderen in de buurt zijn zal ik er ook steeds op letten dat mijn sigaret da andere kant opgaat
ik zou het zelf ook niet graag hebben dat mijn klein in de rook moet zitten
dusja meeloper of niet ,neen wederzijds respect noem ik dat
ook even mijn mening geven als roker.
kan begrijpen dat op restaurant niet gerookt moet worden. zelf vind ik het ook niet al te leuk als iemand naast me sigaret opsteekt terwijl ik zelf nog eet.
op cafe daarentegen... een goed afzuigsysteem doet wonderen.
btw hang je kleren ff 1-2 uur buiten in de wind en de geur is der al lang uit
kan begrijpen dat op restaurant niet gerookt moet worden. zelf vind ik het ook niet al te leuk als iemand naast me sigaret opsteekt terwijl ik zelf nog eet.
op cafe daarentegen... een goed afzuigsysteem doet wonderen.
btw hang je kleren ff 1-2 uur buiten in de wind en de geur is der al lang uit
-
- Quadverslaafde
Ja idd daar hebben we iets mee ja , een vriendschap (goed geraden ) Die hebben tenminste een hele andere mentaliteit en verdraagzaamheid dan sommige onder ons .KrisZ400 schreef:
En je duitse vrienden, daar heb je precies wel iets mee hé? Je kan misschien best met je pretentieus gedrag in duitsland gaan wonen en naar een privé rokersclub gaan, niemand die je moet vragen om voor je op te staan, dus niemand die je voor zoveel mensen belachelijk zal maken
grtz
Van een Pretentieus gedrag gesproken, beter eens in de spiegel kijken
Kvind dat men hier echt super gastvriendelijk is tegenover buitenlanders amai echt super
Maarja raar mensen hebt ge overal he
Moesten wij nu met zo'n uitspraak antwoorden , dan zou het onmiddelijk een geel kaart zijn en ik weet niet wat allemaal.
Zo heb ik ook eens mijn mening gezegd !
Daar gaat het om in Nederland. Klinkt raar maar is wel zo. In dit kut land mag je niks verdienen en ze willen iedereen kapot maken. Weet je wie er beter op worden? Die ventjes zoals Balk-ellende. Die zitten op een verwarmde wcbril. Van mij mogen ze een bom op de tweede kamer gooien.Charger69 schreef: Maar hebt ge er allemaal al eens bij stilgestaan hoeveel handelszaken op horecagebied het nu enorm moeilijk hebben om hun omzet te halen ? Er zijn er zelfs die op het randje van faillissement staan door deze wetgeving.
Leve Nederland!
Mijn advies: Ga weg uit dit land en ga zo ver mogelijk weg.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;